Moog Minitaur long term review

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
De Minitaur, mijn GASsynth (jaja, de rest was wel rationeel....) en hoe ik er na 2 jaar in sta.
Tevens de synth waar ik over twijfel of ik hem houden 'moet' en ik probeer duidelijk te maken waarom.

O.b.v. eerdere opmerkingen heb ik gepoogd wat minder 'in beeld te doen' in de achtergrond.
Dat lukte soms :)

Leuk!! Heb ook net een Minitaur en klinkt goed.. (ben aan t denken om eén van m'n twee Sources weg te doen maar nog niet helemaal om..)
Leuke video.. en idd het bereik is z'n grootste probleem.. het is nu echt een bas-synth.. maar lekker compact. :)

Ps.. de titel misschien even aanpassen op YT? Er staat nu:

Moog Subsequent 37 // Long term review // To keep or not to keep (GAS)?​

Herkenbaar, mijn enige GRAS synth (heb 'm afgelopen jaren al 2x gehad en toch weer verkocht... en heb nu het 3e exemplaar).. :D

Leuk!! Heb ook net een Minitaur en klinkt goed.. (ben aan t denken om eén van m'n twee Sources weg te doen maar nog niet helemaal om..)
Leuke video.. en idd het bereik is z'n grootste probleem.. het is nu echt een bas-synth.. maar lekker compact. :)

Ps.. de titel misschien even aanpassen op YT? Er staat nu:

Moog Subsequent 37 // Long term review // To keep or not to keep (GAS)?​

Thanks.
Ik probeerde het 'kopiëren uit vorige video' uit, maar ehm. Dan moet je natuurlijk wel alle relevante woorden aanpassen.....
Ja, die range, maar ook wel de opties om het geluid te bewerken zijn de dingen waarom ik vooral twijfel.
Luxe problemen, dat zeker, maar ik ga mogelijk op zoek naar een BS2.
(met het risico dat ik er 2 houd :) )

Leuk filmpje wederom. Heb em niet staan maar tis hier ook redelijke GAS synth ja.
Bedankt!
Ja ik probeer rationeel te blijven ivm beschikbare tijd, ruimte en budget.
Maar soms laat ik me meeslepen door die kriebel.
Enfin, het is nog altijd een heerlijk klinkende synth.
Maarrrrrr.
We gaan het zien of hij blijft.
Zo veel te wensen, zo weinig van de eerder genoemde drie beperkingen :)

Heel lekkere muziek Montfooij, ik zou bijna zeggen houden daardoor. Ik baal dat ik geen Sirin gekocht heb toen ze nog betaalbaar waren.
Thnx!
Tot dusver slaat de meter daardoor ook naar ‘houden’ 😎
En ja, de Sirin laten liggen was 1 van mijn grootste aankoopbare fouten.
2x zelfs….
Domme ik.

Back