Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bedankt! Ik probeer wel steeds van het zo goed mogelijk te promoten, helaas is mijn bereik niet echt groot. Via social media bereik ik eigenlijk net iets meer dan de mensen die ik persoonlijk ken. En om in social media te groeien heb je bepaalde kennis en skills nodig. Daarboven hou ik me liever bezig met muziek dan met postjes op fb en insta, al probeer ik wel wat af en toe.Ik blijf dit echt geniaal gedaan vinden.. alles klopt gewoon!! Imago, past in deze tijd waar retromuziek hip is.. in Nederland is Goldband echt superhot..
maar zo weinig views / aandacht op YT en FB??
Promoot je het niet?? Of doe je geen optredens?
Ik denk (inclusief drums apart) dat het ongeveer een 40 tal sporen zijn. Gemixt in Ableton (versie 8 weliswaar ;-)Totaal niet waar ik normaal naar luister maar zeer geslaagd hoor.
Mix kan wel wat beter, het mist wat punch en low-end. Hoeveel sporen zijn het en in welke DAW heb je het gemixt?
Ik woon in Mechelen (België)Ik vind het misschien wel leuk om me met de mix te bemoeien, als je daar voor open staat.
Ik gebruik zelf Live 11, project openen zou geen probleem moeten zijn maar ik kan het waarschijnlijk niet opslaan zodat het terug als Live project te openen is voor je. Zou in dat geval dus een stem export of stereo export worden. Laat maar weten of dat interessant is.
Waar zit jij geografisch gezien?