Wie heeft de mooiste naam nickname of echte naam?

Ik ga voor R-ond. R-onduit de beste forumnaam. Niet de naam op zich, maar de manier waarop hij hem in de R-ondte verspreidde.
Legend

Ik dacht ergens eind vorig jaar ook "wat een coole naam, stoter".. en dan zulke lekkere tracks erin koppen.. :)

Maar met:
232.187 Discussies232.187
2.190.450 Berichten
28.863 Leden
Ons nieuwste lid
[SIZE=3]b-a-r-t[/SIZE]

Vind ik het best wel een moeilijke discussie.. ik ga er nog ff over denken.. :D

ow.. ik vond Twin-x ook een coole naam.. maar waarschijnlijk omdat ik 'm persoonlijk ken??

whaha.. thanks.. en dan te bedenken dat 't gewoon m'n achternaam is..

Ben je toevallig Belg?

In Nederland betekent stoten vooral aantikken of, tja.. een stootje geven.. die andere betekenis lijkt 't in Vlaanderen te hebben..

Nee joh.. ben geboren in Amsterdam...

En over het 'stoten'.. ja kan idd gaan over een vaas omstoten, of een iemand een paar stoten voor z'n kanes geven. Maar ook stoten als in 'pompen' als het om de dames gaat...

Ook mooi: @tragmadat al weet ik niet wat 't betekent en eigenlijk zelfs niet of je 't nou nederlands of engels moet uitspreken.
Het is niet de meest welluidende naam, vooral op z'n Nederlands uitgesproken maar wel 1 van de uniekste, daar ging het mij ook om.
Het is een fantasiewoord uit mijn jeugd, ik weet niet of ik 'm 100% zelf heb verzonnen maar wel toegeëigend inmiddels.
Verder rouleren er een boel mooie namen rond hier, waarvan de meeste al genoemd. Meer namen als Dr van lansberg MacGyverGear waar je 80's hartje toch van gaat kloppen
maar ook Gloomy Phochos zelfs 6 trak :bekdicht: en Smackos, ik noem maar wat ...
Maar mijn naam komt toch het best door de Bilo test:
Ik ben venoemd naar tragmadat, en een tragmadat ben ik
:mexico:

Ik blijf helaas tot in den eeuwigheid vastzitten aan Cream verwijzend naar mijn Creamware setup toenterijd.
Klinkt als een of andere slicke R&B artiest, Tja...we moeten het ermee doen.;{

Back