Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

hij klinkt een beetje sompig in de midrange, word er nog niet echt warm van.
Mischien voor m'n dochter van 12 als eerste synth, na een jaartje Yamaha digitale piano, maar voor mijzelf zie ik er nog niet veel in.

Hier is de Keystep Pro is rond drie uur aangekomen..
Weet niet wat er met de mijne aan de hand is, die heeft vrijdag om 17.35 de afdeling in Utrecht verlaten, het is nu half vier maar nog niets gezien vandaag, denk dat de chauffeur de versnelling niet kan vinden. :?

Vind zelf dat er veel moois uit halen valt. Zeker voor t geld, 't is tevens een mooi stukje hardware ook.

Weet niet wat er met de mijne aan de hand is, die heeft vrijdag om 17.35 de afdeling in Utrecht verlaten, het is nu half vier maar nog niets gezien vandaag, denk dat de chauffeur de versnelling niet kan vinden. :?
GLS bezorgt niet in het weekend geloof ik.

MacGyverGear heeft hem vrijwel gelijktijdig met mij besteld, ik denk dat hij de 1e was na mij. :)

Behringer Wasp Deluxe voor 218 euro incl verzenden.

Screenshot_20221022-153310_Chrome.jpg

Iets meer dan een uur eerder denk ik.
Maar ja, de factoren achter levertijden en routes die gereden worden zullen ook wel variabel zijn. Ik heb 2 monopoly's besteld, 1 kwam zonder omdoos en eentje met, heb het idee dat ze beiden van een andere locatie verstuurd zijn.

Op een andere dag heb ik 2 leveringen van BAX gekregen via DHL, tegelijk besteld, een kwam volgende dag 's middags binnen, ander de zelfde dag 's avonds.

En als het busje vol zit dan moet er een 2e busje rijden, dus ja, kan allemaal.

> wasp
bij de oosterburen schrikken ze minder van kijkers-niet-kopers of zo €222 ;)

Raar:

bax nederland:
(-23% 269 euro)

bax belgie:
(-32% 225 euro)

Moeten we nu ook nog de BE en NL sites afzonderlijk gaan bekijken :stupid

Oh oké.
Wel bijzonder trouwens, ik heb 'm net als de anderen in het midden van de week besteld, nog voor @MacGyverGear als ik het goed heb en die kreeg 'm gisteren om drie uur binnen en woont een stukje noordelijker...vreemd.
MacGyverGear heeft hem vrijwel gelijktijdig met mij besteld, ik denk dat hij de 1e was na mij. :)
Mijn betaling was volgens PayPal om 12:10 gedaan. Ik heb later in deze draad genoemd dat het ook bij gelukt was dankzij de PB hulp van Demian.maar dat was toen al 'n paar uur later denk ik.. 😉

Laatst gewijzigd:
Dat doe ik altijd want is zo vaak ook verschil
meh wist ik niet
scheelt hier nu 44 euro op klein bedrag door gewoon BE ip NL te nemen

Heb eens alle andere Bax sites gecheckt.. Enkel BE / NL / FR laten leveren in ander land toe blijkbaar, dus we kunnen ons gelukkig beperken tot deze :)

Back