L56
I can has synthsaiser?
Ik denk dat een mislukte overval zich niet echt verhoudt tot ‘1 negatieve ervaring’wow.. dat is idd wel het toppunt van achterdocht, natuurlijk gebaseerd op één negatieve ervaring.. angst is gewoon een slechte raadgever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat een mislukte overval zich niet echt verhoudt tot ‘1 negatieve ervaring’wow.. dat is idd wel het toppunt van achterdocht, natuurlijk gebaseerd op één negatieve ervaring.. angst is gewoon een slechte raadgever.

Dat ligt er ook aan wat je aanbiedt denk ik?en hoe groot de reële kans is dat je door te adverteren op marktplaats in aanraking komt met een potentiële overvaller. De kans dat je vals geld ontvangt is vele malen groter bv. Naar ik ken genoeg mensen die helemaal niemand via MP over de vloer willen door verhalen en slechte ervaring van anderen.. ik snap de voorzichtigheid wel maar vind het soms weleens wat ver gezocht allemaal.![]()
Als je iets aanbiedt zoals een lamp of een paar stoelen dan is de kans op een overval nihil
Hele bijzondere stoelen, vast en zeker.
Vreemd.. bij mij staat het gesprek er nog. Geen idee of ik em nog berichtjes kan sturen maar de verkoper is nog steeds actief.. ≥ Peterpiet000 - Advertenties op Marktplaats Was dat dezelfde verkoper?Ik had deze vorige maand gechecked, en hij liet niets meer horen toen ik zei dat ik m kwam ophalen, toen wist ik genoeg. Advertentie was toen weg en het gesprek ook uit mp verwijderd…
Oehhhhhh
Ja, die zijn een overval wel waard natuurlijk...Hele bijzondere stoelen, vast en zeker.

Dat is het jutte, dat kan ik niet meer checken. Peter of Piet zou wel kunnen…Vreemd.. bij mij staat het gesprek er nog. Geen idee of ik em nog berichtjes kan sturen maar de verkoper is nog steeds actief.. ≥ Peterpiet000 - Advertenties op Marktplaats Was dat dezelfde verkoper?

Hehehe.. maar ik volg je..Verkeerde link ook nog
![]()
② Elektron Digitakt — Synthesizers — 2dehands
Werkt feilloos. Inclusief voeding en originele USB kabel.www.2dehands.be
Verdachte prijs idd. Ik heb volgens mij geen 2eHands account.. maar iemand zou em even moeten checken en wellicht laten verwijderen..