Apple magic keyboard voor iPad. Voegt het wat toe voor iPad DAWs?

MacGyverGear

midi-life crisis
Een mousepad en een toetsenbord.. zo lijkt het. Beetje duur maar als het goed werkt en tevens een soort hoes en toetsenbord is misschien eens overwegen.

Zijn er hier mensen die dit gebruiken? Ik denk erover om een iPad Pro 2021 versie te kopen. In Cubasis zitten een hoop functies die te benaderen zijn vanaf een keyboard en ik grotendeels al ken. Maar wat voegt de mousepad toe. En is die standaard niet erg gammel en wiebelig als je je iPad bediend? Anders koop ik beter een los keyboard..

Als jullie hier ervaringen mee hebbe?? Ben benieuwd. :)

Ik heb ooit een setje van Keyboard en Touchpad gehad. Dat was kut + kut. Vrat batterijen en de connectie met de Mac Mini viel om de haverklap uit. Uiteindelijk overleden aan lekke batterijenkanker.

Zo, dat is er ook weer uit....

De Apple versie van heden ten dage laad wordt gevoed via de iPad zelf.. dus geen batterijen meer die net op het verkeerde moment leeg blijken te zijn..

Toch maar afgezien van deze hoes/statief (apple magic keyboard van 400 euro).. iets te wiebelig en minder flexibel als een los toetsenbord aangezien ik wat toch keys zo dicht mogelijk in de buurt wil.
Voorlopig een Bol.com bleutooth ding van drie tientjes om te proberen. Voegt zeker wat toe met Cubasis 3. Maar niet vergeten dat het een TouchPad blijft..

Attachments

• IMG_20221124_105046.jpg
    IMG_20221124_105046.jpg
    173,9 KB · Bekeken: 167
Back