Tierelantijn track post centrale

Tierelantijn

Gibberish
Hey SF-er,

In navolging van wat anderen hier ook maar een centrale thread voor al mijn tracks voorlopig. Ik post overigens maar een klein deel van wat ik maak.
Het nummer hieronder is in een paar opzichten anders dan wat ik normaal maak.
1. Het is veel uit de Cre8Audio West Pest. Dus veel fm, wavefolding, simpele east coast achtige geluiden.
2. Ik heb de track opnieuw opgenomen in de kamer waarin ik het gemixed heb en dat in de mix verwerkt.
3. Ik heb de soundtoys echoboy truck gebruik waarbij de delay 0.0 seconden is en je alleen de klankkleuring van de verschillende stijlen (o.a. memory man, space echo, studio tape, master tape en nog veel meer) gebruikt als kleuring voor het geluid (en dan pielen met dry/wet mix). Ik gebruik dat trucje al langer, maar hier is het echt op veel tracks gedaan.

Het is een simpel lomp ding en ik ben immer benieuwd wat jij ervan vind/ in hoort?

Soms kan lomp ook mooi zijn. :) Niet de associatie die ik erbij heb trouwens, ik stel me voor dat dit de soundtrack is onder één of andere vage jaren '70 film. :D

:okdan:
Lomp issie voor mij niet. Chaotisch wel.
Maar in een prettige manier.
Bedankt voor de reacties heren, mijn leven is ook een soort vage 70s film...

Haha, het lijkt eroop dat ik luister naar één van mijn eerste, eigen brouwsels.Wreed origineel, en helemaal niet chaotsich want je creeërt harmonie met je dissonanties, leuke plaat!

Track waar ik vandaag aan heb zitten mixen. Is in een ongewone toonladder, al hoor je dat niet zo heel erg terug vind ik. Heb voor veel aandacht besteed aan het combineren van verschillende klankkleuren en het proberen simpel te houden. Benieuwd wat men ervan vind

Mooi hoor, originele geluiden en melodieën. Enne bedankt om te luisteren, ja, men kan er nog een paar dingen van leren. Thanks.

C# Hawaiian is gelijk aan C# melodic minor dus klinkt daarom ook niet zo 'ongewoon'.

Klink lekker die laatste, alleen de mix is erg uit balans.
Soms komen er dingen ineens heel hard door.
Maar wel heel lekker speels en leuk werkje

West Pest. (...) east coast achtige geluiden.

woepsie :)

maar we begrepen wat je bedoelde :okdan:

Vette track man, Freq Mod West Pest. Goeie vibe en smoel. Lekkere kadans.

Hawaian C# was me net iets te losjes.. wat rommelig... hoewel.. in de tweede helft valt 't op z'n plek, misschien nog wat luisterbeurten nodig.. melodie van 1:04 knalt er te hard in, imho.. (is ook niet lang aanwezig, dat scheelt)

Keep it up!

Back