Tierelantijn track post centrale

De nieuwe oogst, ik ben er zelf erg blij mee eerlijk gezegd. Erg benieuwd naar reacties!

M'n nieuwe hardware veel gebruikt. O.a. Korg SQ 64, Dreadbox Nymphes, Basimilus Iteritas Alter, Arturia Minifreak en Dreadbox Drips (drum module).
Verder de Moog Grandmother, MI Rings, Roland TR6-s en Make Noise 0-coast ingezet. Ben erg blij met mijn setup zoals ie nu is. Na jaren kopen en verkopen, lezen en zoeken, je kent het wel. Momenteel 115 5 sterren beoordelingen op marktplaats, dus ik ben druk geweest. Ook veel de deur uitgedaan, o.a. West Pest en Micro Monsta 2.

Goed gedaan hoor...

Het lijkt wel 'n soort elektronische synth fanfare die voorbij komt denderen...(positief gezien) :okdan:
en zo toch iets uniek weten te zetten ondanks dat ie "lomp" klinkt...

Tja, het mixen mag meer werk in: sommige geluiden staan iets te hard en vooral de hi freq solo sounds komen vrij hard aan...
Het vrij vlak opgenomen; het is een stereo nummer die mono klinkt...
Dus de geluiden iets meer pannen...

(De eerste track)

Goed gedaan hoor...

Het lijkt wel 'n soort elektronische synth fanfare die voorbij komt denderen...(positief gezien) :okdan:
en zo toch iets uniek weten te zetten ondanks dat ie "lomp" klinkt...

Tja, het mixen mag meer werk in: sommige geluiden staan iets te hard en vooral de hi freq solo sounds komen vrij hard aan...
Het vrij vlak opgenomen; het is een stereo nummer die mono klinkt...
Dus de geluiden iets meer pannen...

(De eerste track)
Interessante muziek!
Bedankt voor de reacties heren.

Ik vind hem leuk. Heeft een fanfaresfeer die heel grappig is. Hoor je niet vaak met synths zo. :okdan:
Wat ik mis is een b stukje die er op een gegeven moment in komt om de afloop te onderbreken en dan leidt tot iets van een stop zodat het als het opnieuw begint de boel op stelten zet. Nu gaat het mij te lang door op hetzelfde leuke thema, maar dat vind ik dan niet meer leuk als het te lang duurt zonder afwisseling.
Geluiden zijn weer geniaal :D

Ik vind hem leuk. Heeft een fanfaresfeer die heel grappig is. Hoor je niet vaak met synths zo. :okdan:
Wat ik mis is een b stukje die er op een gegeven moment in komt om de afloop te onderbreken en dan leidt tot iets van een stop zodat het als het opnieuw begint de boel op stelten zet. Nu gaat het mij te lang door op hetzelfde leuke thema, maar dat vind ik dan niet meer leuk als het te lang duurt zonder afwisseling.
Geluiden zijn weer geniaal :D
Bedankt. Ik had bij de vorige versie precies het omgekeerde advies gekregen, minder variaties! Maar ik denk wel dat je gelijk hebt, dus ik heb het nummer aangevuld en aangepast.

Back