Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Explosie grens van waterstof is 4 vol %Haha - en roken verboden neem ik aan...![]()
Een spectrofotometer ingesteld op de lamba max van het gasMaar stel dat je een analoge sensor hebt die kan "zien" hoeveel belletjes er zijn en die informatie weer laat lezen door de analoge compute
Westmalle behoort voor mij toch echt wel tot de absolute top. Als je zelfs met een Dubbel nog weet te scoren dan ben je ook wat. 
Ik moet hem zeker ook proberen, maar als Westmalle beter smaakt, dan is die Westvleteren "way overpriced' .. naja goed, dat wordt 1x proberen dus en dan weer aan de Rochefort waarschijnlijk, er kan echt niks aan tippen wat mij betreft.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in Belgiƫ een experiment loopt met het thuis bezorgen van Westvleteren, klopt dat niet?
dat waren altijd mijn favoriete biertjes. Die blonde is erg lekker!Als volgende projectje wil ik de diverse La Chouffe's uitproberen, er zijn er nogal wat. Die met kersen heb ik al in huis.
Haha!! Wat een grap! Die Cherry Chouffe ruikt naar cassis, ziet eruit als cassis, en smaakt naar cassis. Als je niet beter zou weten zou je zweren het bekende frisdrankje te drinken. In die zin heel geslaagd, maar niet iets wat ik een verstokte bierliefhebber zou voorzetten (behalve dan om 'm in de maling te nemen).
Niettemin - het smaakt op zich best, alleen niet naar bier.