Trappist in de koelkast?

Er is momenteel nog n bier trendy in t land, maar ik heb het nog niet gedronken. Ik kan ook niet op de naam komen...
Ik denk 3 lettergrepen en een o in de naam, mogelijk ook een c of p - ik kan helemaal mis zijn

ff gezocht, het zou wel eens cornet kunnen zijn. En zo is de cirkel rond want de brouwerij is die van Palm zie ik hahaaa

Ik heb wel zo'n bier met hout-smaak geprobeerd, maar ik weet niet meer of dat de Cornet was. Ik vond het in elk geval niet erg smakelijk.

Ik heb wel zo'n bier met hout-smaak geprobeerd, maar ik weet niet meer of dat de Cornet was. Ik vond het in elk geval niet erg smakelijk.
Dat is Cornet, ik vind ze erg lekker, is ook een smokey variant.

Ik heb deze vandaag (ach het was alweer gisteren) gedronken, is zeker wel een lekkere tripel:

1681597730244.png

Attachments

• 1681597724375.png
    1681597724375.png
    52 KB · Bekeken: 98
Het gaat langzaam, eentje per keer, de Westmalle Tripel gaat de volgende worden. Niet deze fles gekocht, trouwens. :D

Westmalle.jpg

Is dan best duur (10x 300mL flesjes = ~ 18euro). Ik snap die emgaflessen nooit zo goed. Uiterlijk telt maar het gaat om de inhoud, zei mijn moeder altijd (troostend).

Gisteren per ongeluk een Triple LeFort gekocht ipv een Karmeliet.

Het is een heerlijke zoete trappist die niet al te veel prikkelt op de tong zoals bijv een Westmalle wel doet.

Deze voeg ik toe aan mijn shortlist met favoriete bieren. :okdan:

lefort-triple-33-cl.png

Laatst gewijzigd:
Het duurde even, maar vanavond was de Westmalle Tripel aan de beurt. Die smaakte ook wel, maar de Rochefort 8 was lekkerder.

Ik heb vandaag de LeFort Tripel in huis gehaald. Ik weet niet meer zeker of ik die al eens geproefd heb (dacht het wel), maar na het berichtje van Demian geef ik 'm nog een kans.

Voor mij heeft de Grimbergen Tripel wel de sweetspot qua zoetheid en textuur, en niet te watering. Rochefort 8 en Westmalle ook lekker. Affligem Tripel smaakt me ook goed.

Ik moet nog eens opzoek naar de minder bekende die in dit topic voorbij komen.

Ik moet nog eens opzoek naar de minder bekende die in dit topic voorbij komen.

Back