Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja ik heb de motorolie gisteren gedronken en beviel me goed, beetje stroperige textuur, ik snap nu waarom het motorolie heet, pikzwart bier, idd een beetje likeur achtig. Het was toch wel zo op moet ik zeggen. Ik heb nu een Dipa van ‘TO IO’ wat mij eigenlijk ook erg goed bevalt.Ik het wel goed gegaan met die Moersleutel? Ik lees niets meer...
Waar is dit? Ah?To ol en moersleutel zijn nu 2e voor halve prijs.. dus zeg maar 25pct korting.
Ik had ze gezien gisteren, 2x Dipa van TO OI gekocht, die was wel erg lekker vorige keer. En 2 onbekende (waarvan ik de naam niet eens meer weet). Ik heb Moersleutel dit keer maar laten staan, het is zo verrekte duurAlbert Hein ja

Ook 1 keer gehad maar nee.. de groene duvel vroeger wel vaker gehad en die is lekker . Is geloof ik duvel zonder hergisting.. zelfde bittertje maar minder alcoholVrouw bracht per ongeluk duvel 6.66 mee en trekt op niks…
Lijkt me ook wel wat om in de keuken iets mee te doen, voor een stoofpotje oid. pff brengt ze er doodleuk opnieuw 6 mee terwijl ik nog zei 'die niet meer'Vrouw bracht per ongeluk duvel 6.66 mee en trekt op niks…
6.66![]()

Vanavond de Rochefort 8 geprobeerd. Nou, die ging er wel in!Lijkt me ook wel wat om in de keuken iets mee te doen, voor een stoofpotje oid.
Komende week kom ik waarschijnlijk weer in die supermarkt met een behoorlijke keuze aan bieren, kijken wat ze nog meer hebben wat in dit draadje is genoemd.
Zie ook mijn eretribunes 1 & 2: