Hilltree
Listen here, you little shit.
Klinkt gelijk gezellig op een feestje... "doe mij maar zo'n rot bier " !!!
[ als halfduitser weet ik wel wat er staat hoor]
[ als halfduitser weet ik wel wat er staat hoor]Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[ als halfduitser weet ik wel wat er staat hoor]Gulden Draak is ook prima zoet. Kasteel Donker is bovendien fantastisch als je het tien tot twintig jaar in een kelder laat liggen, dan wordt het een soort port. Er waren een tijdje (misschien nu nog wel) bij de betere bierboer NOS flessen van 10-20 jaar oud te vinden. Heerlijk!Bekijk bijlage 3841798
Van de week zag ik deze staan bij Lidl, ook maar 'ns proberen. Viel niet tegen, met 11% een wat zwaarder biertje die een prettige smaak heeft. Bij andere bieren had ik soms het gevoel dat een hoger percentage de eigenlijke smaak van het bier wat in de weg zit, met deze niet. Het is wel behoorlijk zoet en een bittere nasmaak ontbreekt bijna volledig. Aan eentje heb ik daarom ook wel genoeg. Wie een biertje zoekt met een hoger percentage, dat zoet van smaak is zonder noemenswaardige bitterheid, deze kun je 'ns proberen.
Ik heb er toevallig zaterdag nog eentje gekocht bij de Gall en Gall.De Gulden Draak staat nog op het lijstje. Ik dacht dat Lidl die (soms?) ook had? Heb ik niet gezien toen ik er vorige week was.
De Gulden Draak staat nog op het lijstje. Ik dacht dat Lidl die (soms?) ook had? Heb ik niet gezien toen ik er vorige week was.
Ah - ziet er dus gevaarlijker uit dan het is.![]()
Qua sterkte, sommigen zijn behoorlijk zwaarder, zie hier.