OpenHiHats
Ouwe rot
Tussendoor: voordeel van de verwarmingen uit en 18 graden kamertemperatuur is dat de goede wijn echt perfect op temperatuur is. Heb momenteel nog een Nebbiolo liggen die errug goed schijnt te zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nog even en jullie zitten allemaal op untappd je bier in the checken![]()

Hopelijk staat hij niet in de koelkastVoor vanavond staat de Motor Oil van Moersleutel op het programma. Ik had dat wel eerder in de Supermarkt zien staan, maar vond de associatie van bier met motorolie niet erg uitnodigend. Nu dit bier hier de hemel in is geprezen, wil ik het toch eens proberen. Op hoop van zegen!![]()
^^^^... ik werd er enorm moe, lui en suf van. En dat is niet de bedoeling. Ik vind het leven in heldere staat nog interessant genoeg.![]()
Hopelijk staat hij niet in de koelkastenjoy!
^^^^
dit dus - drinken maakt dat ik 1) domme dingen zeg, snel boos ben en vooral vreselijk lui. Weegschaal wordt ook steeds bozer op me. Ik drink amper nog - mooi voornemen: niks drinken met de feestdagen en volhouden tot na 'tourné minerale' - da's maart.
Vroeger was ik wel echt een weekend alcoholist. Tegenwoordig drink ik op vrijdag 2 biertjes, en op zaterdag 2 biertjes. Ik denk persoonlijk dat dat acceptabel is, ook al zijn het wat zwaardere biertjes dan een heinekenVoor mij hoeft het niet meer. Vroeger dronk ik enkel in het uitgaansleven, maar ik ga nauwelijks meer uit. En aan de feestdagen doe ik niks.

is ook een van mijn favorietenPas de Gulden Draak geprobeerd, dat was genieten.![]()
Da's meer een soort bier-soep stel ik me voor.Er bestaat zelfs een nog sterkere versie: Atlas 16 Mega Strong. Veel succes!![]()