Hier ook de (gerijpte) Grolsch HerfstbokIk heb nu een Herfbok van Grolsch, Proost...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook de (gerijpte) Grolsch HerfstbokIk heb nu een Herfbok van Grolsch, Proost...![]()

En nou misschien niet meer te drinken. Snob.Ongegeneerde verkoop rant
Ik heb nog een paar flesjes Westvleteren 12 liggen hier. Ze zijn zeker 5 jaar oud en altijd in een wijnkoeler gelegen.
Hangt er vanaf wat je eet. Een zwaar biertje vind ik niet echt een goede combinatie met eten. Een Palm of Weissbier is wel oke bij een goede maaltijd.Kerst staat voor de deur. Nog tips en suggesties welke bieren goed smaken tijdens het eten?

Maar je bent wel gewaarschuwd voor de zwaartekracht erna ook![]()

Je moet de bank nog wel kunnen halen...![]()
Ok, we doen dit jaar voor kerst een thema: Romeins.Nee, je bent op weg om alcoholieker te worden.Ben ik nu een snob aan het worden?
Het Westmalle glas is dan ook wel mn favoriete bierglas..lekker stevig en mooi. Als je m laat vallen op n houten vloer blijft hij heel en ook tijdens het afwassenBen ik nu een snob aan het worden? Zit nu aan een Westmalle Tripel in een officieel Westmalle bierglas. Het bieroppervlak dat daarbij beschikbaar is voor de geurwaarneming is veel groter dan in mijn gebruikelijke bierpul. Bovendien kan ik als in een aquarium rondom in het glas kijken wat daar allemaal gebeurt, en ik zie daarbij rijtjes belletjes opstijgen naar het bieroppervlak. Ik zit ook niet meer met het hinderlijke probleem van mijn neus die bij het drinken tegen de rand van mijn bierglas op botst. Ik kan het bier bij het drinken nu veel dichter benaderen. Mmmmm....