Void Pointer
Ouwe rot
Gulden Draak is niet zo heel onbekend toch? Ligt al jaren bij de Lidl
Wel erg lekker, trouwens.
Wel erg lekker, trouwens.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel erg lekker, trouwens.Ik heb hem ook geprobeerd vrijdagavond, erg lekker inderdaad!Gisteren per ongeluk een Triple LeFort gekocht ipv een Karmeliet.
Ik doe het meestal andersom, ze staan gewoon bij mij in de koelkast en laat hem even een kwartiertje uit de koelkast voor ik hem op drink.Om nog even terug te komen op de titel van het onderwerp, hier staan de flesjes in een voorraadkast waar de temperatuur niet veel lager is dan kamertemperatuur. Ik zet voor het openen van een flesje het in de koelkast voor een half uur, veertig minuten ofzo. Naar mijn idee is de temperatuur dan prima om te drinken, wat koeler dan kamertemparatuur, maar nog lang geen koelkasttemperatuur.
Gulden Draak is niet zo heel onbekend toch? Ligt al jaren bij de LidlWel erg lekker, trouwens.

Je moet hem ook heel langzaam opdrinken en op laten warmen. Smaak verandert constant als hij warmer wordt.Ik doe het meestal andersom, ze staan gewoon bij mij in de koelkast en laat hem even een kwartiertje uit de koelkast voor ik hem op drink.
Ik heb hem hier gewoon in de kelder liggen langs de trappisten, echt wel een prima biertje.Dat is allemaal relatief. Ik zie 'm hier niet vaak genoemd, behalve dan door mijzelf.![]()
Die had ik vorige week, een zwart flesje, de quadrupel geloof ik. Die bij de Lidl liggen zijn over het algemeen de witte, maar af en toe hebben ze de zwarte ook. Is een heerlijke zware jongen, lijkt een beetje op de Grand Prestige vind ik.Fijn te lezen dat de Gulden Draak toch gewaardeerd wordt.
Fijn te lezen dat de Gulden Draak toch gewaardeerd wordt.
Iets minder gangbare tip wellicht: De Monnicker Moker en Het Slaapmutske.

Even op hun site gekeken maar ze zijn allemaal 10,5%, behalve de imperial stout, die is 12%. Het zijn dus allemaal zware jongens. Overigens zien die glazen er wel heel mooi uit, eens kijken of ik die ergens kan scoren.Ik neem zelf altijd het witte flesje. De quadrupels zijn mij vaak te zwaar, maar de dubbels te licht.

Even op hun site gekeken maar ze zijn allemaal 10,5%, behalve de imperial stout, die is 12%. Het zijn dus allemaal zware jongens. Overigens zien die glazen er wel heel mooi uit, eens kijken of ik die ergens kan scoren.
Bekijk bijlage 3835049
Veel zal afhangen wat hier is te verkrijgen, het viel me trouwens niet tegen dat ik al enkele in de supermarkt twee dorpjes verderop kon kopen. Maar ik denk dat ik voor sommige die hier in dit draadje zijn genoemd ergens anders moet kijken. Nou ja, een Lidl hebben we hier ook wel, dus die Gulden Draak zal wel lukken.![]()
Cheers dan, ik trek er nu ook eentje open.Zit nu aan de LeFort Tripel. Smaakt goed. Komt niet in mijn eregallerij, maar mag er zeker zijn.
LIDL is echt kut met wijn maar ze verkopen lekker bierVeel zal afhangen wat hier is te verkrijgen, het viel me trouwens niet tegen dat ik al enkele in de supermarkt twee dorpjes verderop kon kopen. Maar ik denk dat ik voor sommige die hier in dit draadje zijn genoemd ergens anders moet kijken. Nou ja, een Lidl hebben we hier ook wel, dus die Gulden Draak zal wel lukken.![]()
Wijn drink ik nooit maar inderdaad hebben ze lekker bier, en soms belgische week, hoewel het wel steeds dezelfde biertjes hebben bij zo'n thema zijn het wel goeie, zoals Waterloo en volgens mij hebben ze dan ook de zwarte Gulden Draak. Welke ik ook lekker vind zijn de Steam Brew Imperial IPA, dat zijn niet van die slappe limonade-achtige IPA's maar krachtig en bitter, in het begin vies maar na 3 of 4 slokken smaakt het alleen nog maar naar meer.LIDL is echt kut met wijn maar ze verkopen lekker bier