Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken hem (natuurlijk!)Voor wat lekkere ipa en barrel aged Donkers..
Leuk winkeltje in rdam centrum![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Ja bier is duur..
Als oudgediende gereformeerde afvallige moest ik het toch hartelijk om lachen

Ziet er heel leuk uit, maar in zo'n kruik zit mij net iets te veel om in een keer te nuttigen.![]()
Gewoon nog een extra nemen, dan kan het je niets meer schelen.
Ook dat is waar, maar die tijd heb ik gehad.

Je kan ook alleen bier drinken voordat je naar je werk gaat, dan ben je weer helder als je thuis komt.Ook dat is waar, maar die tijd heb ik gehad.
Ga ook eens naar de brasserie van de brouwerij als je in de buurt bent: Proef het bourgondische leven | Hertog Jan ProeverijAl eerder in het draadje genoemd, maar zelf nog niet geprobeerd:
Bekijk bijlage 3838359
De Hertog Jan Grand Prestige prijst men op Bierista zo ongeveer de hemel in, dus moest het er natuurlijk een keer van komen. En het smaakte goed, zal het vast nog wel 'ns een keer nemen. Voor een biertje van 10% drinkt het opvallend gemakkelijk weg, dat zal te maken hebben met de zoetige smaak. Dat is ook precies wat het net niet een echte topper maakt, denk ik. Vooral de nasmaak is vrij zoet, had het liever wat minder nadrukkelijk gehad en iets meer bitter. Maar voor de rest, prima.
Kom je deze tegen waar jij je bier koopt, probeer het 'ns. Vond deze van alle bieren tot nu toe één van de betere.