Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik zeg dat bij alles wat in de koelkast ligt/staat maar de biertjes staan toch wel.In de koelkast liggen?! Dat betekent dat de droesem door heel het bier heen gaat...

Ik denk dat ik toch nog even wacht voor kerst, ik zit nu nog in het begin stadium helaasIk zit ook covid uit te dampen deze week, maar daar helpen biertjes prima bij hoor. Zojuist de logistiek opdracht gegeven Duvel te halen.

Ik heb het 1x eerder gehad in april 2022, eigenlijk voelt het nagenoeg hetzelfde, alleen lijk ik nu minder moe te zijn, maar dit is pas mijn 3e dag. Ik hoop echt dat het morgen weg is nog net voor kerstKennelijk heerst de corona weer, hopelijk minder ernstig dan vroeger...

Het glas moet vooral schoon en vetvrij zijn. Bij voorkeur droog. Kletsnatte glazen helpt het bier niet echt.Ik heb nu niet echt het idee dat het glas wel of niet voorspoelen nu zoveel effect heeft als in het filmpje beweerd wordt. Maar goed, ook mythe- en legendevorming is belangrijk in de biertraditie.

Ha, dat is een echte! Twee boeken van 'm in de kast staan.Het glas moet vooral schoon en vetvrij zijn. Bij voorkeur droog. Kletsnatte glazen helpt het bier niet echt.
Aldus de biersommelier die mij dit leerde toen ik als barman werkte: Rick Kempen.