Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duchesse du Bourgogne is de meest befaamdeWelke zijn lekker?
Over kaas gesproken:Ja - het kaas topic is inmiddels wel heel ver weggezakt!
Voor wie het nieuw leven wil inblazen: Kaas!
Onderwijl schenk ik mijzelf een Brand Oud Bruin in.![]()
Een van de weinige die ik als bier-barbaar ook wel echt heel lekker vond.Duchesse du Bourgogne is de meest befaamde
Bacchus (ook in fruitsmaken te krijgen) was erg lekker en meer toegankelijk
Hm , ziet er interssant uit. Ga ik proberen, is ‘ie een beetje verkrijgbaar?Duchesse du Bourgogne is de meest befaamde
Bacchus (ook in fruitsmaken te krijgen) was erg lekker en meer toegankelijk
Ja die is wel goed inderdaad. Zijn ook best mooie glazen! Geniet ervan.Ben nu aan de Leffe Bruin bezig, en ik vind m' lekker. Ik dacht dat ik Leffe niet lustte maar deze dus wel. Het gaat zo wel erg druk worden met speciale bierglazen in mijn keukenkastjes...![]()
Het gaat zo wel erg druk worden met speciale bierglazen in mijn keukenkastjes...![]()

Leffe Bruin is echt een goed biertje hoor! Heb hem ook liever dan de Blond. In Utrecht op de tap bij Olivier.Ben nu aan de Leffe Bruin bezig, en ik vind m' lekker. Ik dacht dat ik Leffe niet lustte maar deze dus wel. Het gaat zo wel erg druk worden met speciale bierglazen in mijn keukenkastjes...![]()
Sommige supermarkten hebben hem zelfs. Het is geen super gelimiteerd onbekend biertje.Hm , ziet er interssant uit. Ga ik proberen, is ‘ie een beetje verkrijgbaar?
Bier smaakt altijd beter als het:Ik heb graag dat de zaken er fraai en leuk uitzien, dat geeft het genieten toch net iets extra's. Daar hoort bij voorkeur ook een mooi en karakteristiek bierflesje en een stukje geschiedenis bij. En uiteraard een bijpassend bierglas!![]()
Belofte maakt schuld Jason: DIPA staat nu voor me. Vond 'm best duur, maar smaakt zeker niet verkeerd voor een IPA! Specifieke bittertje zit er in, maar fruitig, lichte, volle smaak... ik kan hier wel wat meeBen benieuwd wat je ervan vind.![]()

Ja toch? inderdaad duur maar mooie omschrijving van je, ik vind ook de textuur anders dan andere IPA's, beetje stroperig lijkt het maar aangenaam. Top dat je hem toch nog lekker vind. Ik was ook geen IPA fan maar ben het na deze toch nog wat meer weten te waarderen.Belofte maakt schuld Jason: DIPA staat nu voor me. Vond 'm best duur, maar smaakt zeker niet verkeerd voor een IPA! Specifieke bittertje zit er in, maar fruitig, lichte, volle smaak... ik kan hier wel wat mee![]()
Die had ik vorige week ook. Heerlijk idd.Ik zit nu aan een heerlijke Grimbergen Tripel, een van mijn favorieten.