Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik deed het alleen als ik vieze tweedehands LP's had. Met nieuwe en voorzichtig gebruik vind ik het niet aan de orde.Is dat reinigen iets dat je vaak doet/zou moeten doen? Ik bewaar mijn platen netjes in hun hoezen en berg ze na het spelen meteen op. Dus de stofaangroei zou minimaal moeten zijn.
De Knosti beschermt het label grotendeels, maar ook het deel dat wel nat wordt lijkt er niet onder te lijden. Maar dat is als je het eenmalig doet. Wekelijks Knosti'en lijkt me geen topidee.Is het niet slecht voor de labels, al die vloeistoffen?
Ik stond dit weekend op de rommelmarkt, en daar werd iemand enigszins kwaad dat ik een item in een doos op de grond had gezet en toch een prijs naar waarde vroeg. Zijn mening was dat als ik wist wat het waard was, ik het op mijn tafel moest zetten en niet in een doos eronder. Ik veronderstel dat ik zijn finder's high verpest had. Of zijn vrouw vertelt hem in welke volgorde hij zijn visspullen moet opbergen ofzo.
. 2ehandsdictators die even voorschrijven hoe jij je moet gedragen of wat je moet vragen voor je bezit. Benieuwd hoe zulke types een huiis of een auto kopen ('nee garagist, als je hem zo parkeert, kan je er niet de catalogusprijs voor vragen')En dat soort mensen heeft nog stemrecht ook.Je moet ook niet lopen rommelen op een rommelmarkt natuurlijk. 2ehandsdictators die even voorschrijven hoe jij je moet gedragen of wat je moet vragen voor je bezit. Benieuwd hoe zulke types een huiis of een auto kopen ('nee garagist, als je hem zo parkeert, kan je er niet de catalogusprijs voor vragen')
Verkopen is heel simpel: de verkoper bepaalt de prijs, de koper of die dat er voor over heeft. En allebei doen ze dat precies op de manier die ze zelf kiezen.
2e hands platen doe ik bijna altijd wel. Je maakt met schoonmaken meestal je platen wel anti statisch..Is dat reinigen iets dat je vaak doet/zou moeten doen? Ik bewaar mijn platen netjes in hun hoezen en berg ze na het spelen meteen op. Dus de stofaangroei zou minimaal moeten zijn.