Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MPC Live II moet je hebben voor standalone gebruikDa's waar, maar ik speel al jaren geen gitaar meer, maar elke week zoek ik wel 2 a 3 keer de bossen op om te fietsen of te wandelen, da's ook lekker.
Maar nou je het zegt; ik zou met een powerbank en een klein setje/groovebox of zo wel wat in het bos kunnen doen natuurlijk, misschien iets voor volgende zomer, maar 'ns kijken...
Heb ik toch een reden om een keer zo'n MPC One aan te schaffen.![]()
. Is wel leuk hoor, al moet ik zeggen dat er bij mij meestal weinig van terecht komt om in het bos muziek te gaan maken. Ik luister dan toch liever naar de vogeltjes geloof ik. Maar ik heb mijn SP-404 MKII en Aira Compacts just in case 
Dit is nu precies wat hier volgende maand gaat gebeuren alleen gaat dat goedkoper dan.. nu helaas niet meer opJe zou kunnen overwegen ipv die volgende synth te kopen, te investeren in airco. Paar jaar geleden het hele huis gedaan, goedkoper dan een OB-X8 en nu is het zelfs met 40 graden buiten nog goed toeven in de studio.
of de soundcloud gratis versie blijven gebruiken.
Ah, ziet er goed uit, nooit naar gekeken eigenlijk.Je kan ook naar audio.com gaan. Is ook (nog) gratis.
Jeez.. het is of de duvel ermee speelt..Ik heb nog geen enkele synthesizer of groovebox gekocht dit jaar.. het is bijna een wonder..![]()
Kort daarop een Novation Supernova gehaald ergens.. (Super!!). Gisteren alweer een synthesizer gekocht Roland XP80 (voor 75 euro!!). Kwam ineens voorbij op MP en meteen contact gezocht met verkoper.. had ook niet moeten wachten want tijdens mijn rit er naartoe hadden zich nog 2 geïnteresseerden gemeld.
Ik heb nog geen issue's kunnen ontdekken maar ga er vanavond weer mee kutten.. back to the ninetees.. 
Ja.. soms is het gewoon fxcking confronterend en word je gewoon op je nummer gezet door je eigen koopziekheid..Ja ik blijf ook shit kopen. Ben dan wel verslaafd. Ondanks dat dingen wel gebruikt worden.
1 aankoop heeft zichzelf geannuleerd en is nooit aangekomen.
Daar is een wat duurdere bak voor in de plaats gekomen.
1 aankoop was meer een gok of ik die kon fixen. Maar klinkt zo goed dat hij niet meer weg gaat. Voorlopig niet iig ...
Dan denk je van, gaan we niet meer doen (!!) en dan... 

Helemaal eens.. en je komt echt voor geweldige verassingenMinders Gas, en is wat meer dieper leren werken op hetgeen ik nu allemaal al heb. Meeste ken ik maar oppervlakkig.
Ik denk dat ik nog 1 dikke analoge synth wil kopen in het nieuwe jaar. (ik heb nog een standaard liggen)
En hopelijk maakt ssl nog een mooie adat box voor aan mn ssl12.
Daarnaast hoop ik dat we nog veel kennis kunnen delen hier op het forum.
![]()