Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Perfecte intro voor zijn optreden in Antwerpen binnenkort. Ik kijk er al naar uit.
Was vorige jaar bij hen in de Dome (London). Mooie show! Als ik er aan denk ga ik die docu bekijken. Interessante man met een studio waar ik wel een weekje in zou willen kamperen.
Edit… lees nu dat het gisteravond was
Zou is het prijskaartje en setup willen weten van zijn modular synth die in studio staat. :-)Was vorige jaar bij hen in de Dome (London). Mooie show! Als ik er aan denk ga ik die docu bekijken. Interessante man met een studio waar ik wel een weekje in zou willen kamperen.
Edit… lees nu dat het gisteravond was
Mee eens, een tijdje terug hadden we het op het forum er al over dat zoveel popmuziek tegenwoordig meer beatgeoriënteerd is itt tot vroeger waar vaak de melodie met lyrics belangrijk was."if you don't got a melody you have nothing to hold on to"
Mee eens, een tijdje terug hadden we het op het forum er al over dat zoveel popmuziek tegenwoordig meer beatgeoriënteerd is itt tot vroeger waar vaak de melodie met lyrics belangrijk was.
Waarschijnlijk omdat tegenwoordig met een daw en een beat er iets in elkaar wordt gezet terwijl wat decennia terug had je geen daw en waren het professionele muzikanten die platen maakten, uitzonderingen daargelaten.
Wat dat betreft is muziek echt veranderd de laatste paar decennia en natuurlijk wordt er nog steeds melodie georiënteerde muziek gemaakt maar vroeger domineerde dat de hitparade terwijl tegenwoordig muziek met beats het goed doet.

De redenen laten zich raden. Nogmaals, niks meer dan subjectief dit.Met Nolan heb ik soort haat/liefde verhouding, helft van zijn films snap ik gewoon niet :-)Ik kan 't op zich wel waarderen wat hij doet. En toegegeven, de Gladiator muziek wist me wel te raken. Pirates... blijft ook leuk.
Maar bij dingen als Inception en The Dark Knight begin ik af te haken. De muziek past overigens wel bij de films: opgeblazen en pompeus.
Grootse lege gebaren, dynamiek eruit geperst.
(Sowieso vreselijk overgewaardeerd al die films van Christopher Nolan....)