Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.413 Locatie Gelderland 31 mei 2023 #21 tragmadat schreef: Ik dacht misschien mag hier wel overheen gezongen worden! En soms kan je dat ineens laten gebeuren... Zie meer... Heel fijn. Hoor ik toevallig een Peak, of heb ik dat helemaal mis?
tragmadat schreef: Ik dacht misschien mag hier wel overheen gezongen worden! En soms kan je dat ineens laten gebeuren... Zie meer... Heel fijn. Hoor ik toevallig een Peak, of heb ik dat helemaal mis?
tragmadat vioo eh 'l Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.941 Locatie Nr. 9 31 mei 2023 #22 Montfrooij schreef: Hoor ik toevallig een Peak, of heb ik dat helemaal mis? Zie meer... Je hebt het mis. Dit is een microfreak en een echte Korg Wavestation 1 en een Puppe...
Montfrooij schreef: Hoor ik toevallig een Peak, of heb ik dat helemaal mis? Zie meer... Je hebt het mis. Dit is een microfreak en een echte Korg Wavestation 1 en een Puppe...
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.413 Locatie Gelderland 31 mei 2023 #23 tragmadat schreef: Je hebt het mis. Dit is een microfreak en een echte Korg Wavestation 1 en een Puppe... Zie meer... Aha. Nee, dan zit ik er naast idd. Wat is een Puppe?
tragmadat schreef: Je hebt het mis. Dit is een microfreak en een echte Korg Wavestation 1 en een Puppe... Zie meer... Aha. Nee, dan zit ik er naast idd. Wat is een Puppe?
tragmadat vioo eh 'l Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.941 Locatie Nr. 9 31 mei 2023 #24 Die zangert waar ik van vroeg