Nightly Build
Go for what you know
Gewoon bovenaan in de topic.Waar staat de nieuwe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon bovenaan in de topic.Waar staat de nieuwe?
Lekker hoor.Gewoon bovenaan in de topic.
Lekker hoor.
Voor mijn gevoel doet de afwisseling hem goed.
Ik word er vrolijk van!

Maar zoals ie nu is, issie gewoon prima toch? Klinkt gewoon AF! Dus, hup, volgende track!Dank @Dozart ik denk gewoon dat ik nu te lang bezig ben geweest met deze track.
Ik hoor de potentie er wel in maar ben de richting kwijt.
Maar zoals ie nu is, issie gewoon prima toch? Klinkt gewoon AF! Dus, hup, volgende track!
Wat is dat nieuwe element en waar begint ie?Misschien is het waar en moet ik gewoon wennen aan het nieuwe element omdat ik de track zo vaak zonder dat elelent heb gehoord.
Maar iets zit me niet lekker en weet niet wat het is.
Het beste is om dan gewoon met een nieuwe track te beginnen en als die klaar is weer eens terug te luisteren.
Vaak hoor ik dan direct at er moet gebeuren.
Wat is dat nieuwe element en waar begint ie?

@Dozart Ik had het inmiddels al helemaal mee gehad met deze track waar ik al zo lang mee bezig was maar ik heb dit toch maar gedaan want baat het niet dan schaadt het niet. Maar potverdorie zeg.. het is echt een hele verbetering en ik denk dat het de aanpassing is die deze track nodig had. Wauw. Dank voor jouw input en het meedenken. Of het hem ook echt gaat worden zo weet ik nog niet maar in elk geval is het element waar ik me aan stoorde er nu uit. Hier het resultaat.