OpenHiHats
Ouwe rot
Ik vergeet de Monologue
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vergeten te melden: Yamaha TX7. Ik beperk me bewust tot synths, want daar ging de oorspronkelijke titel van de draad over. Pianos, orgels, drummachines, effect- en randapparatuur laat ik dus buiten beschouwing.Dikgedrukt = nog steeds (of opnieuw) in mijn bezit:
Roland SH101, Roland Alpha Juno-2, Cheetah MS6, Korg M3R, Yamaha YS200, Yamaha FB01, Yamaha V50, Yamaha PSS480, Yamaha Reface DX, Yamaha FVX-1, Roland XV-2020
Oh ja, een Yamaha DX100, een Korg 707, en een Korg DS8 heb ik ook nog in mijn bezit gehad.Vergeten te melden: Yamaha TX7. Ik beperk me bewust tot synths, want daar ging de oorspronkelijke titel van de draad over. Pianos, orgels, drummachines, effect- en randapparatuur laat ik dus buiten beschouwing.

Damn, een JD-800 voor 4500 Euro. Voor dat geld mag je die van mij ook overnemen als je die heel erg mist!Het begon met een Thomas Huisorgel
Realtech Keyboard (45 gulden)
Casio tone CT 460 (150 gulden)
Roland E-5 (1000 euro)
Synths:
Korg N364 (prijs?)
Yamaha AN1X (prijs?)
Roland U-20 (prijs ?)
Roland D 110 (mod) (prijs ?)
Roland JD-800 (4500 euro)
Roland XP-50 (prijs?)
Roland XV-80 (prijs?)
Roland JD-XA (1600 euro)
Behringer Deepmind 12D (800 euro)
Arturia KeyLab MkII (999 euro)
(Prijs?) = weet ik niet meer wat ik er toen voor betaalde...

1000-1200eu voor een mooie ongeveer. Let op red glue problemen en defecte aftertouch, dat zijn de bekende zwakke punten. Al zal het red glue probleem met alle vandaag de dag nog functionerende toestellen wel gefixt zijn.overigens weet ik niet wat een tweedehands JD-800 tegenwoordig (nog) kosten...