Losse multiple's

ProgHead

Gepokt en gemazeld
Zijn losse multiple's zoals hieronder even degelijk en storingsvrij als passieve multiple modules?

Je bedoelt dat ze handig zijn en goed werken? Of juist niet?

Hier werken ze prima. Maar ik gebruik meestal maar drie van de pluggen dus je zou ook naar deze kunnen kijken Hosa CMM-500-Y-MIX
Verder gelden natuurlijk alle nadelen van passieve multiples over ingangs en uitgangs impedanties enzo...

Wij hebben ze recentelijk een drietal maanden gebruikt voor een expo. Met de dure waren regelmatig storingen. Met de goedkope (Ali) niet. De pest is ook dat de 3.5. mm jack pluggen zoveel verschillende subtiele vormen kent. En de jackvrouwtjes ook.

ter info; deze zijn stereo (TRS) wat verder weinig uit maakt maar goed om te weten denk ik
Dat maakt wel uit. De stereo jackvrouwtjes hebben een betere en stabielere grip op een mono plug. Als je zelf bouwt is het zeker aan te bevelen om mono jack chassisdelen ondersteboven te monteren opdat de kabel die meestal hangend druk uitoefend beter contact blijft maken. Bij stereo chassisdelen idem dito.

3,5 of 6,3 jack bij zelfbouw.
`K zit te twijfelen of ik alles niet omzet naar 6,3
Het is net zo duur en minder gepriegel en steviger en hoef dan maar één soort draadjes + stekker in voorraad te hebben.
Wat is het advies hier?

Back