Techno, ofzo

OpenHiHats

Ouwe rot
Ik heb weer eens wat naïef lopen pielen. Op m'n koptelefoon klinkt het allemaal vrij raar, waar het op m'n monitors voor een zéér ruwe eerste mix (nog geen EQ) nog wel aardig klonk.
Alle soorten feedback welkom. Merk dat arrangeren op de Pyramid veel te moeizaam gaat. Snel maar eens kijken of ik files ervan in Ableton kan laden, lineair sequencen is toch meer m'n ding.

Hoor nu ook dat er een lekker brompje in zit. Goed, de nieuwe komt later wel.

Laatst gewijzigd:
Leuk trackje. Niet echt techno denk ik, meer electronica meer het heeft ook wel een beetje een disco vibe.
Doet me ook een beetje aan Der Dritte Raum denken.
Past niet echt in een hokje wat juist leuk is. Maak meer van dit soort muziek en creeëer je eigen genre.
Misschien iets met vocalen doen?

Zeer mooie track, maar ik heb de indruk dat hij nergens naartoe gaat? 't Is altijd op hetzelfde gebaseerd. Ik zou er serieus wat variatie inbrengen..Good luck!!!

Leuk trackje. Niet echt techno denk ik, meer electronica meer het heeft ook wel een beetje een disco vibe.
Doet me ook een beetje aan Der Dritte Raum denken.
Past niet echt in een hokje wat juist leuk is. Maak meer van dit soort muziek en creeëer je eigen genre.
Misschien iets met vocalen doen?

Dank voor je reactie! Inderdaad niet echt techno! Overigens heeft wel enigszins overeenkomsten een andere slag techo dan die je tegenwoordig hoort. Dit is vooral te blij en niet-jazzy voor techno, vind ik.
Verder maak ik gewoon heel intiutief wat ik leuk vind.

Ik vind vocalen vaak niet zo leuk, maar 't is iets om over na te denken.

Zeer mooie track, maar ik heb de indruk dat hij nergens naartoe gaat? 't Is altijd op hetzelfde gebaseerd. Ik zou er serieus wat variatie inbrengen..Good luck!!!
Dank! Dit hoor ik vaker, en ik snap het ook goed. Maar veel van de tracks die ik tof vind - en eigenlijk heel veel tracks - bestaan het hele nummer uit dezelfde elementen. Het probleem is denk ik meer dat de basisloop en de geluiden op zichzelf niet interessant genoeg zijn of niet gemoduleerd worden Daarnaast is het arrangement raar, maar dat wil ik ook wel een beetje gek houden, het moet alleen gewoon veel beter.

Laatst gewijzigd:
vast n raar comment maar ik zou t wel eens willen horen op 33 rpm + 8% ipv 45 rpm :D

Back