Nightly Build
Go for what you know
Eén ding moet je Nostradamus meegeven: die groene broek.. die stond hem goed 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klinkske Ik ben niet van de vintage maar ik heb hier een Casiotone MT-70 op het bureau zonder midi wat is dat nu nog waard?Een juno 6(0) heeft geen midi. Polysix en poly 61 ook niet
Als er iets aan kapot is of ontbreekt.Uiteraard gaan de prijzen van vintage zakken, mensen willen er vanaf, niemand wil het nog hebben. Het is gewoon klaar met vintage.![]()
80 -100 euroKlinkske Ik ben niet van de vintage maar ik heb hier een Casiotone MT-70 op het bureau zonder midi wat is dat nu nog waard?
Ik vind het interessant hoe mensen dit dus totaal anders ervaren. Ik had, lang geleden, wel eens het gevoel dat de verkooprubriek hier een plek was waar je realistischer prijzen tegenkwam dan op grote verkoopsites. Ik heb echter steeds meer het gevoel dat, wanneer het op verkopen aankomt, ook hier en zeker op MP, verkopers ineens wat vertroebeld raken in hun perspectief en Reverb z'n stinkende adem voorbij komt. Daarnaast kom ik geregeld via Google hier terecht als ik een indicatie probeer te krijgen wat ongeveer voor item"x' betaald wordt. 2eHands prijzen lagen een jaar of 10 terug erg vaak duidelijk lager dan nu. Ook voor die JV-1080's en Korg 05R/w's en Roland R8's die je bij bosjes tegenkomt. Ik kan het idee dat zaken goedkoper zijn geworden dus vanuit eigen gevoel niet echt onderschrijven.Ik zie toch ook met enige regelmaat vintage spul dat stukken goedkoper is geworden tov de jaren na corona. Moet wel zeggen dat ik alleen het forum en marktplaats in de gaten hou en geen reverb, das volgens mij meer voor wie NU iets wilt hebben en dan is de prijs daar ook naar.