Ik neem dit gewoon aanAh interessant. Las ook in de manual dat samples 8 - 32 bit en float kunnen zijn.
mn drumlogue samples klinken ook insane als ik ze tune..maar wetenschappelijk kan ik het niet onderbouwenFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem dit gewoon aanAh interessant. Las ook in de manual dat samples 8 - 32 bit en float kunnen zijn.
mn drumlogue samples klinken ook insane als ik ze tune..maar wetenschappelijk kan ik het niet onderbouwenvoor mij is het abracadabra XDIs dit voor jullie interessant? kwam het tegen met lezen release notes update max.
- sfizz~ / mcs.sfizz~ / mc.sfizz~: new sampler objects integrating the open source sfizz sfz format sampler parser and synth. These objects make it easy to load and play a wealth of sample libraries or easily author your own with the straightforward sfz text file format that supports many advanced sampling features
Ja die sample robot zou ik ook graag willen maar kan het mentaal niet verantwoorden om die uitgave te doenen voor de paar gekke experimentjes hier en daar heb ik die sample robot in een opwelling ooit eens gekocht (te duur voor wat ik ermee doe, maar ik heb m nu, dus dan experimenteer ik er ook mee :p )

Jan 28 | 11:00 am
Waldorf Iridium & Quantum Updates with MIDI 2.0
Midi 2.0 lijkt naar Iridium/Quantum te komen:
Bron: NAMM nieuwsbrief van Waldorf
Sunday 28, 11:00: Waldorf Iridium & Quantum Updates with MIDI 2.0
Waldorf’s Rolf Wöhrmann will talk and demo the latest updates for the Quantum and Iridium instruments including the status of its MIDI 2.0 implementation.

Hebben jullie er wel eens wat mee gedaan
Ik heb later een OpSix gekocht en die was veel intuitoever voor FM en nu snap ik veel beter. En die kennis bleek overdraagbaar naar de waldorf quantum.
Zeker!Dat komt goed uit!
Ik ben hier in afwachting van de Opsix module en ik hoopte al dat de opgedane kennis uitwisselbaar zou zijn.
Maar als ik het goed begrijp kan kernel vel verder gaan dan klassieke FM.
Nu kan de Opsix ook meer dan de DX-7 kon, dus er valt nog wel wat te ontdekken en leren vermoed ik.
Krijg net bericht van Waldorf dat de Quantum 2 uitverkocht is.
Ha,Quantum 3 is in aantocht.In dat mailtje staat ook dat het tegen het einde van het jaar weer opstart (als ik het goed begrijp) met productie en dat ie misschien duurder word ivm nieuwe features.
Originele tekst:
"The next production batch is expected to start until the end of the year. This could also result in an increased price because we are planning to add new features".
Dat is meestal direct nadat ik het vorige model koop (zoals bij de waldor quantum 1 em de opsix het geval wasHa,Quantum 3 is in aantocht.

Ha,Quantum 3 is in aantocht.
De iridium 2 is in aantocht.Oeioei. net nu ik net de Iridium een beetje onder de knie heb en al wel eens naar een Quantum heb geknipoogd
Must...
restrict...
myself..