Waldorf Quantum & Iridium

Ik kan hem nu komen brengen, maar zelfde dag mee terugnemen lukt niet. Dus dan toch maar vertrouwen op de de pakketdiensten, het is niet anders. Denk dat ik hem komende week even afdrop daar.
Paar dagen lekker in Duitsland geen optie? Of gaat het echt langer duren?

Ik kan hem nu komen brengen, maar zelfde dag mee terugnemen lukt niet.

Ik was ook al gewaarschuwd door een medewerker dat brengen en ophalen op één dag waarschijnlijk niet gaat lukken, dus ik denk dat ik hem mettertijd ook maar aflever en dan maar weer wacht tot hij terugkomt.

Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen straks.

Had alvast uitgezocht dat verzekerd (tot 5500 euro) verzenden bij PostNL naar Duitsland even afhankelijk van het gewicht 50,75 euro kost (of 40,50 als je onder de 10 kg weet te blijven) Terugsturen wordt door Waldorf geregeld.

Het upgrade-bedrag was toch inclusief 'return shipping'? Zit de heenreis richting Waldorf daar dan niet ook gewoon bij? Bij Amazon ofzo krijg je dan gewoon een verzendlabel in de mailbox.

Nee, heenreis moet je zelf regelen, maar de kosten voor terugzenden zitten er wel bij.

1790320757748.png

Laatst gewijzigd:
Ik heb geregeld dat ik eind deze week in Maastricht een klus heb 's ochtends, en dan rij ik daarna meteen door naar Remagen. Wordt vervolgd :D
Dan rij je waarschijnlijk vlak langs mijn huis... Passen er toevallig twee Quantums in de kofferbak in ruil voor all-you-can-eat currywurst die dag? 😇

Helaas, ik ga niet de verantwoordelijkheid dragen voor het vervoer van een synth van bijna 5k die niet van mij is.

Helaas, ik ga niet de verantwoordelijkheid dragen voor het vervoer van een synth van bijna 5k die niet van mij is.
Wel een interessant verdienmodel.

Binnenkort het draadje 'Oplichter op SF is er met mijn Quantum vandoor?'

Gisteren de Quantum mk2 afgegeven bij Waldorf in Remagen. Werd vriendelijk ontvangen, maar er was verder niet veel te zien of beleven daar. Waldorf zit in een wat aftands pand en behalve wat kantoortjes en de servicewerkplaats heb ik niets gezien. Stadje zelf ligt wel in mooie omgeving in het Rijndal.

De kerel die me hielp doet zelf de upgrades, hij zegt dat het ongeveer drie uur werk is en daarna drie dagen testen.

Laatst gewijzigd:
De kerel die me hielp doet zelf de upgrades, hij zegt dat het ongeveer drie uur werk is en daarna drie dagen testen.
Hmmm matig. Ik had het plan om op dag 1 de Quantum te brengen, overnachten en de volgende dag weer mee te nemen.

1791107256096.jpeg

Ik wou er ook een op en neertje van maken, maar het was al vrij snel duidelijk dat dat er niet in zat. Maar goed, liever goed getest dan een haastklus.

Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: L56
Als je er de tijd voor hebt ... Zoals gezegd is de omgeving best mooi daar dus op zich wel leuke vakantiestek denk ik. Je zit in de buurt van Bonn en Keulen ook. Maar goed, als loonslaaf met beperkte verlofdagen cq family man met nazaten die naar school moeten enzo niet echt een optie. Overigens is het ook niet zo dat als je hem aflevert, ze meteen aan de slag gaan. Die gast zei dat hij verwachtte er in de komende dagen wel aan toe te komen, maar het is niet gezegd dat 'ie maandag om 9:00u meteen op de operatietafel ligt. En misschien komt er wel een spoedklus tussendoor of is 'ie ineens ziek ofzo. Ik zou er geen hotel op durven boeken.

Ja dan is het wel een beetje teveel gissen of het een leuk een paar dagen weg is of je er meteen een hele vakantie van maakt. Heb altijd de schurft aan het versturen van die apparaten. Nou ja nog maar eens heroverwegen.

loonslaaf
Of is het tegenwoordig 'loon tot slaaf gemaakte'? 🤔

Heb altijd de schurft aan het versturen van die apparaten.
Ik ben er ook geen liefhebber van, zeker niet als het een groot, zwaar en duur ding is. Ik heb weleens wat Elta en Soma dingen naar Letland en Polen moeten sturen en dat vond ik dan toch best spannend. En na het gekut met MusicStore eerder dit jaar met die geretourneerde 3rd Wave ben ik al helemaal geen fan meer. Dus ik ben blij dat ik in de gelegenheid was hem te brengen. Voor de terugweg moet ik dan maar wel vertrouwen op de pakketdienst, maar dat is als ik bij een online muziekboer iets bestel natuurlijk ook al zo. En als er wat mis gaat weet ik nu waar ze wonen :D

Laatst gewijzigd:
Het hoeft niet per postdienst. Je kan ook een pallet maken, doos er op met paar spanbandjes. En dan een transportbedrijf laten ophalen bij je voor transport naar bestemming. Kost echt niet zo denderend veel, en is redelijk veilig.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Back