Nicolas 2000
It's a household name
Volgens mij zouden mijn vocals enorm opknappen als ik een Norah Jones koop. Wakosta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de psychologie zit m veel meer in de omgang uiteraard. als jij een hork bent gaat die dure mic je echt niet helpen. vrij kunnen performen gaat over je op je gemak voelen, veilig. niet over spullenAls recordingengineer moet je er voor zorgen dat de muzikant een zo goed mogelijke prestatie kan leveren.
Daar is psychologie nu juist zo belangrijk.
Al het andere is vele malen minder belangrijk.
dan kan je t dus niet zelf ook. de spullen kunnen zelf niksEn waarom zou je naar een dure studio gaan als je zelf de exact zelfde spullen hebt als die studio.
Dan kan je het zelf ook.
Perceptie is belangrijk.
Zonder topproducers, topmics, -compressors, en andere gear blijft er van Norah Jones alleen een goede zangeres over. Mijn verkopen zouden ook enorm opknappen van haar uiterlijk.Volgens mij zouden mijn vocals enorm opknappen als ik een Norah Jones koop. Wakosta?
Daar ben ik het helemaal mee eens.de psychologie zit m veel meer in de omgang uiteraard. als jij een hork bent gaat die dure mic je echt niet helpen. vrij kunnen performen gaat over je op je gemak voelen, veilig. niet over spullen
Als je geen top kwaliteit kan leveren met alleen een smartphone, kan je het niet.dan kan je t dus niet zelf ook. de spullen kunnen zelf niks
Best vermoeiend dit.Als je geen top kwaliteit kan leveren met alleen een smartphone, kan je het niet.
En tegelijkertijd haalt menige smartphone-opname de eindmix omdat er toevallig met de smartphone op de juiste plek op het juiste moment een winnende take of improvisatie werd opgenomen.Wat dat specifieke geval betreft vechten wij nog steeds met audio opnemen via smartphone. Zelfs met een Rode micje eraan blijft het resultaat bedroevend.