MstrFX B T N! Lid sinds 12 november 2009 Berichten 6.827 Locatie A’dam 28 juli 2023 #1 Ben even door me mapje aan het gaan denk deel dit even, stem is van een vriendin van me en heeft me geinspireerd. Attachments WAVE004.mp3 4,9 MB
Ben even door me mapje aan het gaan denk deel dit even, stem is van een vriendin van me en heeft me geinspireerd.
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 28 juli 2023 #2 Die stem zou me ook wel insprireren zunne, lol Nee yo, coole plaat; met plezier naar geluisterd. Gloomy
Die stem zou me ook wel insprireren zunne, lol Nee yo, coole plaat; met plezier naar geluisterd. Gloomy
MstrFX B T N! Lid sinds 12 november 2009 Berichten 6.827 Locatie A’dam 28 juli 2023 #3 Misschien wat context, ik bekijk m’n trackjes vanuit een dj perspectief. Deze track beschouw ik als een tussen track. Ik zou hier dus een track op in mixen met een dikke lead.
Misschien wat context, ik bekijk m’n trackjes vanuit een dj perspectief. Deze track beschouw ik als een tussen track. Ik zou hier dus een track op in mixen met een dikke lead.
peterdh Collabs Lid sinds 13 april 2007 Berichten 3.484 Locatie Velserbroek 28 juli 2023 #4 Vette track. Een lead zou iets extra's kunnen geven (of de track verpesten)
Fifth Bot d[-_-]b Lid sinds 14 mei 2018 Berichten 3.170 Locatie Nijmegen 29 juli 2023 #5 Lekkere stuwende psy bass, vind deze track wel lekker hoor! Vocals klinken ook goed, kan ik ook wel wat mee bouwen
Lekkere stuwende psy bass, vind deze track wel lekker hoor! Vocals klinken ook goed, kan ik ook wel wat mee bouwen
vink atropos-krans-os Lid sinds 7 juni 2013 Berichten 4.977 Locatie de meest diepteloze stad van dit kale land 30 juli 2023 #6 inderdaad vet, en stuwende bass. mis geen lead, eigenlik. de vocals doen dat...
Morty-C-137 Ouwe rot in de ban Lid sinds 19 september 2022 Berichten 1.048 Locatie Nederland 30 juli 2023 #7 MstrFX schreef: Ben even door me mapje aan het gaan denk deel dit even, stem is van een vriendin van me en heeft me geinspireerd. Zie meer... Heel cool idee!
MstrFX schreef: Ben even door me mapje aan het gaan denk deel dit even, stem is van een vriendin van me en heeft me geinspireerd. Zie meer... Heel cool idee!