Breathing Oceans

Toch benieuwd.... wat voor beat dacht / hoopte je te krijgen?

Ja dan toch een monotone techno beat waarbij het ritme dermate eentonig is dat de drone de afwisseling maakt. Maer je kunt er denk ik ook een trippy aphex break bij maken, of massive attack achtige downtempo triphop situatie (omdat ik wat feedback achtige geluiden hoor vermoed ik dat dat wel lekker zou zijn), beetje afhankelijk hoeveel bpm’s jouw track is natuurlijk. 👍

Ja dan toch een monotone techno beat waarbij het ritme dermate eentonig is dat de drone de afwisseling maakt.

hmm... ik had een project gaande met precies die omschrijving.. had ik om zeep geholpen, in de valkuil getuind van de teveel aankleden.. maar wie weet kan ik die nog es herzien..

Maer je kunt er denk ik ook een trippy aphex break bij maken, of massive attack achtige downtempo triphop situatie (omdat ik wat feedback achtige geluiden hoor vermoed ik dat dat wel lekker zou zijn), beetje afhankelijk hoeveel bpm’s jouw track is natuurlijk. 👍

haha, da's een flinke range.. flexibel soundscapeje dus :) thanks voor je reactie!

Ja ik hoor t er allemaal wel in, dus je kan alle kanten op. denk niet echt dat ik je hiermee help, maar het alleen maar erger maak :)

Ik woon aan zee en uit m'n raam zie ik de staalfabriek en dit is er een perfecte soundtrack voor. Mooie track!

Ja ik hoor t er allemaal wel in, dus je kan alle kanten op. denk niet echt dat ik je hiermee help, maar het alleen maar erger maak :)

Integendeel! Het werd alleen maar duidelijker, dat er vooral geen beat in moet komen :) Zonde als ik ga bepalen wat mensen er zelf nog bij bedenken. Of, die sturing zit er al genoeg in (de titel, het plaatje, de omschrijving, etc.)

En ik heb gisteravond een prima sessie gehad met dat project waar je me aan deed denken (de soundscape + minimal techno pulse). Wordt vervolgd, hij was "locked in", maar heb 'm denk ik weer los kunnen wurmen..

// edit - maar als mensen graag een beat willen toevoegen, of er een mooie multi-sample-bank van willen maken, en daarmee aan de haal willen gaan (@Sander02 ;)) .. da's natuurlijk een ander verhaal... ik lees 't wel in de PM's..

Ik woon aan zee en uit m'n raam zie ik de staalfabriek en dit is er een perfecte soundtrack voor. Mooie track!

<3 <3
Hoe vet..!

Dank je wel jando!

Thanks, ouwe @stoter
Ik ben geen belg dus snap die zin nooit helemaal, maar volgens mij betekend het of ik bang was, en dat was ik niet :)

Het liep wel wat anders dan gepland, wilde het veel minimaler aanpakken, maar dan ineens neemt het een loopje met mij ipv ik met het :)

#samson-en-gert-stemmetje-aan; doarop zedde kik volmondig; zeker en vast! 🤣

Back