Gaat Modal failliet?

Ik maak graag grondige afwegingen, neem alle informatie secuur door. Op basis van alle rationele afwegingen kom ik graag tot beslissingen. Ik wil de consequenties van een beslissing overzien.Mijn valkuil is blijven wikken en wegen.👨🏻‍🎓

Nu is die synth ook wel ruim 2x zo duur als wat ik ooit voor en Argon 8 en Cobalt 8 heb betaald, (beide voor 400 euro p/s nieuw gekocht)
Dus dan zou ik ook even moeten nadenken over 949,- voor een vergelijkbaar product van hetzelfde merk.

Ik maak graag grondige afwegingen, neem alle informatie secuur door. Op basis van alle rationele afwegingen kom ik graag tot beslissingen. Ik wil de consequenties van een beslissing overzien.Mijn valkuil is blijven wikken en wegen.👨🏻‍🎓

Alsof je het leven onder controle kan hebben......

Zodra je inziet dat het allemaal een illusie is, iets wat je jezelf wijsmaakt, dan wordt het leven ineens een stuk makkelijker.

851x1200.jpg

Superbooth 2026
Wel met Modal gaat het goed zo te zien.
Modal element one:Een nieuw virtual Analog synth gebaseerd op de cobalt 8.
Meer een preset synth.Om te spelen.

Modal-Electronics-Element-One-1536x864.jpg

Brengen ze nu iedere keer dezelfde synth uit met een iets ander kleurtje of ligt het aan mij? Klinkt echt allemaal hetzelfde in mijn oren.

Brengen ze nu iedere keer dezelfde synth uit met een iets ander kleurtje of ligt het aan mij? Klinkt echt allemaal hetzelfde in mijn oren.
Dat vroeg ik me ook af. Komt op mij ook een beetje over als weer de zoveelste onzinnige bijdrage aan een markt die als je het mij vraagt al compleet verzadigd is.

Voor dit geld, en je wilt wat. Zet er 2 naast elkaar hou je nog geld over om het door wat modular te gooien vergeleken bij een flagship 3k+ synth.

Mja en dan heb je 2 synths die klinken als een plugin uit 2015. Joechei.

Back