Tom 32
Gepokt en gemazeld
je zou je wellicht eens wat meer kunnen verbazen Nap ipv oordelen.
Oh, ik zie Naps punt wel, alleen is het voor mij niet belangrijk genoeg om veel energie te steken in mijn verkooptechnieken of gebrek eraan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je zou je wellicht eens wat meer kunnen verbazen Nap ipv oordelen.
De Synthi die hier op het forum te koop staat zakt 1000 euro per week in prijs. Gaat kennelijk ook niet zo snel. Maar 17000 euro is natuurlijk wel een hoop centjes.
Hey, jij klaagt toch dat je je spul niet kwijtraakt... Ik geef alleen aan wat mij opvalt aan jullie ads waarom ik denk dat het niet zo vlot gaat. Maar "all part of the plan" dus als ik het zo lees. Vooral zo doorgaan dan!je zou je wellicht eens wat meer kunnen verbazen Nap ipv oordelen.
Als je mij zou kennen zou je weten dat die vintage kabel prijs een grap is. Sterker nog ik refereer ook niet per se naar mijn sf verkoop. Ik heb naast sf ook gewoon leuk contact met kopers en verkopers van gear online.
Ik hou me aan de forum regels door niet voor alles een aparte draad te maken. Als je gewoon je hersens gebruikt en je ziet wat je kunt gebruiken stuur je gewoon een pb.
Zo heb ik ook een super klein star wars accessoire uit m’n jeugd op MP staan. Met een heel verhaal en een belachelijke vraagprijs. Denk je dat het mij boeit? Nee maar de berichten die ik krijg van krampachtige verzamelaars zijn hilarisch
Of er word bij gezet “foto’s op aanvraag” of “foto’s volgen nog”. Waarom niet direct in je verkooptopic? Nu iedereen deze tijd toch wel een mobiel heeft waar je een fatsoenlijke foto mee kunt maken, snap ik niet zo goed waarom je er geen foto van dat gene wat je wilt verkopen er bij plaats. Ook zo iets, wat ik hier op MP zie gebeuren, is het plaatsen van een foto van de fabrikant of winkel. Waarom niet gewoon een foto van je eigen apparaat? Wat heb je te verbergen?Waarom zijn er hier eigenlijk nog dingen te koop zonder foto erbij? Is het filmrolletje juist op?
Ja, dat snap ik ook niet zo.Waarom zijn er hier eigenlijk nog dingen te koop zonder foto erbij? Is het filmrolletje juist op?

Als je er maar nooit bij zet :Ik verwacht op dit forum kenners en beginners.
Ik drop m’n spul eerst hier en later pas op grotere platformen. Sterker nog ik pb soms leden eerst met ik heb dit of dat te koop voor ik het überhaupt te koop zet.
M.a.w. dit forum is speciaal voor me
Daarnaast heb ik nooit winst gemaakt behalve op een EMU emulator Rack 3 omdat ik die weer tot leven gewekt had