Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het valt mij op dat die hype een beetje over is. De expansion cards verkopen voor veel minder. Misschien dat iedereen die het spul echt wil hebben het gewoon al heeft?Merk wel dat het echt ligt aan wat je probeert te verkopen. Meeste recente verkopen van moderne, niet al te dure, synths gingen best vlot, maar ben nu met wat 90s/00s romplers bezig en daar is toch duidelijk minder interesse in op dit moment. Blijkbaar is de coronahype voor deze nostalgiebakken ook een beetje voorbij. Uiteindelijk raak ik ze wel kwijt voor een redelijke prijs (inmiddels 2 van de 3 verkocht), maar het duurt een stuk langer dan ik gewend ben.
Het valt mij op dat die hype een beetje over is. De expansion cards verkopen voor veel minder. Misschien dat iedereen die het spul echt wil hebben het gewoon al heeft?
Zie nu een JD990 met vintage expension op marktplaats staan voor 1000 euro al een paar dagen. Dat was een paar jaar geleden wel anders.
ja soms moet je geluk hebben met een liefhebber.Merk wel dat het echt ligt aan wat je probeert te verkopen. Meeste recente verkopen van moderne, niet al te dure, synths gingen best vlot, maar ben nu met wat 90s/00s romplers bezig en daar is toch duidelijk minder interesse in op dit moment. Blijkbaar is de coronahype voor deze nostalgiebakken ook een beetje voorbij. Uiteindelijk raak ik ze wel kwijt voor een redelijke prijs (inmiddels 2 van de 3 verkocht), maar het duurt een stuk langer dan ik gewend ben.

Ik verkoop m’n spullen altijd redelijk snel via Reverb, en ook tegen een nette prijs. Dit jaar prima m’n spullen kunnen verkopen die hier op het SF nul reacties krijgen haha… Nederlanders praten altijd maar over geld en niet over beschikbaarheid en de staat, maar in veel andere landen hebben ze gewoon graag net spul en betalen daar ook voor. Hier moet alles zo goedkoop mogelijk en doet men net of men niet om de staat geeft![]()