Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een TR 909 voor 2000 euro ben je binnen dag kwijt200 euro spul verkoopt altijd vlot. 2000 euro spul vraagt geduld

voor wat duurdere spullen zeker aan te raden, ondanks de vrij hoge provisie, ik zit wel met gezeik om mijn geld te krijgen van reverb nadat een verkoop is gedaan, weigering van acceptatie van mijn id en hulp van reverb schiet niet opProbeer Reverb ?
Vergeet t maar. Dan wordt ik gebrandmerkt als scammerEen TR 909 voor 2000 euro ben je binnen dag kwijt![]()
Ik merk ook dat er minder reacties zijn en de prijs lager moet zijn dan een jaar geleden.
Mensen die op MP een natte scheet in je chat laten en vervolgens niets laten horen zijn er teveel. Ik ben geen robot!
Ik vind het zelf niet erg dat de gekte er een beetje af lijkt te zijn. Hopelijk zorgt dat voor een markt waar experimenteren niet gepaard gaat met opbieden en hoge bedragen.
Interesse tonen is vrijblijvend. Bij een bod is dat m.i. anders op een publieke plaats omdat dit ook invloed heeft op andere kandidaten. Natuurlijk is je bod niet tot in de eeuwigheid bindend, maar als het bod binnen de 48 uur wordt toegezegd vind ik dat je er dan wel mee door moet gaan. Anders weerhoudt jouw bod er mogelijk anderen van om te bieden en eindigt de verkoper met niks. Ik heb al vaak genoeg een rijtje bieders af moeten gaan die allemaal afhaakten maar daardoor wel anderen wegjoegen "omdat er al hoog geboden was". Niet fijn.Ik maak me eerlijk gezegd ook wel eens schuldig aan het wel interesse tonen en dan afhaken. Maargoed, aan de andere kant, als ik uit belangstelling even vraag of nog iets beschikbaar is, of een bod doe, dan is dan geen definiteve koop met verplichtingen.

Interesse tonen is vrijblijvend. Bij een bod is dat m.i. anders op een publieke plaats omdat dit ook invloed heeft op andere kandidaten. Natuurlijk is je bod niet tot in de eeuwigheid bindend, maar als het bod binnen de 48 uur wordt toegezegd vind ik dat je er dan wel mee door moet gaan. Anders weerhoudt jouw bod er mogelijk anderen van om te bieden en eindigt de verkoper met niks. Ik heb al vaak genoeg een rijtje bieders af moeten gaan die allemaal afhaakten maar daardoor wel anderen wegjoegen "omdat er al hoog geboden was". Niet fijn.
Dat gezegd zijnde, zonet een synth in 10 uur tijd verkocht voor de vraagprijs.![]()