lowlands

Stefan

budget freak
nu al de volgende line-up op elektronisch gebied:

anti pop consortium
darren emerson
floris
junkie XL
lemon 8
laidback luke
momo
royksopp
speedy j
dj shadow
tiesto
underworld.

nog twee dingetjes:

1. aangezien tiesto de hele maand augustus met moby aan het touren is ... ja, de kans bestaat dus wel ;-)

2. darren emerson en underworld op hetzelfde festival. zouden ze weer samen gaan?

Arrrrgghhh... Lowlands... ;)
Sorry, maar ik loop wel errug te koop met mijn mening over Lowlands..
Ik ga dit jaar (weer) naar DOUR in Belgie.. Lekker veel ietwat onbekendere acts, maar daarmee juist niet slecht maar het tegenovergestelde!
Ik heb het namelijk een beetje gehad met die mega-acts wat vaak nogal tegenvalt.. En Tiesto kan wat mij betreft zijn *beep* in een *beep* van een *beep* tussen *beep* omdat *beep*!! Snapje? :)

Arv

ik ben ook zeker geen fan van tiesto. lowlands ... ja, is wel een stuk commercieler geworden maar je kan er ook fantastische nieuwe bandjes ontdekken.

mijn favoriete festival is en blijft maschinenfest ... industrial, idm enzo. eerste twee acts daarvan zijn al bekend: somatic responses en tarmvred :)

Hey dat is een goeie tip! Daar ga ik misschien wel checken, is ook niet zo ver.

Arv

idd. al is de trein naar aachen een hel. vanuit utrecht 2x overstappen, telkens met 15-30 minuten wachttijd. en dan dat klotetreintje naar aachen.

verder is er in aachen zelf niet zo veel te doen, dus overdag zit je vaak te niksen.

Het spoorboekje van lowlands is nu online:

www.lowlands.nl -> programma -> en dan nog een optie die ik niet uit het hoofd weet.

Speedy J gelijk met Dandy Warholes en overlapt ook nog Underworld. Dit alles op de zondag avond dus dat zal wel even doorbeiten worden. Hoewel het voor de echte technofans natuurlijk altijd gaat.

Greetz,

Yawgmoth

en bij de volkskrant zit een speciale bijage vandaag over lowlands, met achtergrondinformatie etc. en uiteraard ook de planning.

moby staat er niet in, dus ik ben benieuwd wanneer moby als surprise act komt...

Origineel geplaatst door Stefan

moby staat er niet in, dus ik ben benieuwd wanneer moby als surprise act komt...

misschien wel gewoon niet? op de website van Moby kun je zien dat hij voor de zaterdag en zondag iig al optredens in amerika heeft staan...

Back