clintrubber Ouwe rot in de ban Lid sinds 5 oktober 2005 Berichten 2.156 Locatie N Brabant 1 november 2023 #1 'k Vraag dit voor iemand anders, wat is een nette prijs voor deze mixer?
Disharmonic - Lid sinds 12 oktober 2016 Berichten 7.579 2 november 2023 #2 Volgens Lenin is het niet echt goed spul. Maar die had het wel vaker mis, dus... Samick LM16 Mijn oude Samick mengpaneel. Dit is eens mijn enige mengpaneel geweest, voordat ik hem verving voor een oude D&R 900 series, die weer is ver... studiolenin.blogspot.com
Volgens Lenin is het niet echt goed spul. Maar die had het wel vaker mis, dus... Samick LM16 Mijn oude Samick mengpaneel. Dit is eens mijn enige mengpaneel geweest, voordat ik hem verving voor een oude D&R 900 series, die weer is ver... studiolenin.blogspot.com
chielos ... Lid sinds 11 Maart 2003 Berichten 2.881 Locatie delft 2 november 2023 #3 Samick was een budget merk toch? Als ik de waarde moet beoordelen op basis van je foto... niet veel.
clintrubber Ouwe rot in de ban Lid sinds 5 oktober 2005 Berichten 2.156 Locatie N Brabant 3 november 2023 #4 Bedankt voor de reacties! Die Lenin toch, maar ondertussen 't ding wel gewoon blijven gebruiken ;-) OK, ik sein de bevindingen door.
Bedankt voor de reacties! Die Lenin toch, maar ondertussen 't ding wel gewoon blijven gebruiken ;-) OK, ik sein de bevindingen door.
Disharmonic - Lid sinds 12 oktober 2016 Berichten 7.579 3 november 2023 #5 clintrubber schreef: Die Lenin toch, maar ondertussen 't ding wel gewoon blijven gebruiken ;-) Zie meer... Met een Stalinorgel.
clintrubber schreef: Die Lenin toch, maar ondertussen 't ding wel gewoon blijven gebruiken ;-) Zie meer... Met een Stalinorgel.