Meeste lol voor je geld gear lijstje?

Akai MPC-live II

Batterij en speaker functie blijken echt een game-changer te zijn voor mij. Ik pak hem er echt heel vaak ff bij als ik aan het werken ben. Ik heb ook een numark mixstream pro, maar daar ben ik niet voor de go versie (batterij). Daar heb ik nu echt spijt van. Dat was echt handig geweest met de Akai MPC live II, via abelton-link gesynct, ernaast in je tuin om ff snel wat te maken.

tr-808 - iets van 450 euro.
sh-101 + tb-303 1200 euro
Juno 60 - 350 euro

Denk dat ik daar het meeste lol van heb gehad. En nog heb op de 303 na. Die is verkocht

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Met afstand bij mij de Polyend play +,
Is nu ook voorlopig het hart van de setup geworden.
De combinatie met de Polyend synth is top,
Gewoon met veel plezier muziek maken zonder ingewikkelde menus of software.

Mijn kurzweil pc3x
Gekocht voor 250 euro met een paar gesmolten toetsen.
Nieuwe toetsen besteld en 2 uurtjes knutselen en nu is het weer perfect.
Vormt de basis van mijn set in de band.

Dus toch :D
Moet ik helaas verkopen, omdat ik nog een aantal rekeningen moet betalen en met een leefgeld van 75 euro per week gaat het niet allemaal even makkelijk.

Omgerekend 40 euro per stuk.. software gratis. DMX interface had ik al.. En er komt ook geluid uit, in de vorm van een noisy fan.. maar die sloop ik er wel uit. :D

In een opstelling met meerdere lampjes valt het ook veel minder op, ipv focus op één lamp.. maar iedereen is duidelijk anders.. Ik krijg van hiermee bezig zijn altijd wel energie.. muziek maken en nieuwe gear heb ik hierdoor ook minder behoefte aan. Wel muziek ontdekken en luisteren.. en leuk om iets wat visueel reageert op muziek te kunnen besturen. Paar aankopen terug had ik het setje in de video hieronder. Wel een stukje duurder.. maar ik verdien dit gewoon, vind ik. *D
Maar een leuke setup met lampjes hoeft niet veel te kosten dus. ;)

Epilepsiealarm!!

Laatst gewijzigd:
tr-808 - iets van 450 euro.
sh-101 + tb-303 1200 euro
Juno 60 - 350 euro

Denk dat ik daar het meeste lol van heb gehad. En nog heb op de 303 na. Die is verkocht
Het iss een beetje zoals mijn lijstje. Het zijn ook de laatste 3 die bij mij de deur uit gaan, ik noem ze altijd de 3 musketiers

808 - 1000 euro
101 red - 600euro
juno 6 - 250 euro

Daarna komt de re201, ooit 500 voor betaald, de jx-3p met pg voor 600 en een 606 gratis.

909 heb ik ook nog maar die was 2250 en gebruik ik het minst

Ik zeg niet dat vroeger alles beter was maar wel een stuk goedkoper haha

Back