[Belgie!] Werchter.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ik ga morgen naar Werchter...

Wie kan ik tegenkomen met wie ik over synths kan lullen? PB me dan geef ik je mijn telefoonnummer.

Laatst gewijzigd:
Jip.. Maar je komt er altijd gratis binnen. (Ik heb overgins wel een kaartje)

Lekker gratis vanuit je luie stoel

Lekker gratis vanuit je luie stoel

Origineel geplaatst door nick nova
Werchter is uitverkocht...

Toch niet, als je via het internet meekijkt.

Kijk en geniet nu mee van Werchter

Lekker snel en goeie kwaliteit als je ADSL gebruikt

Werchter was leuk! :)
QOTSA, Sonic Youth, Millionaire, StarSailer, Carl Cox, Coldplay, Air, Heather Nova (kwijl), Nelly, de Peppers... en stella artois. :)

Op naar Pukkelpop.. Belgie roelt en Jane's Addiction nog meer!

Wow nog een Jane's Addiction fan...............ik baal echt dat ik ze niet ga zien(heb ze wel 10 jaar geleden gezien in paradiso)

Ik vond Werchter ook erg leuk, alleen het muzikale aanbod zoog wel een beetje. Vooral QOTSA (een van mijn favorieten) hadden er niet echt veel zin in.

Carl Cox was ronduit saai, de echte DJ toppers waren de Dewaele brothers..............2many djs noemen ze zich ze nu
..............die gasten zijn echt fenomenaal.

Lekker dancen op Sonic Youth gemengt met Basement Jacx.......hoe doen ze dat?

Mijn hoogtepunten waren Ozomatli en 2manydjs.

QOTSA met de drummer van de FooFighters rockte!
"Whatever you do..... Don't tell anyone!"

StarSailer was voor mij een absolute verrassing. De rest had ik eigenlijk allemaal volgens mij al eens gezien. 2 many djs.... Toen lag ik in een tent met een dame... Ok moj.

Maar ik hoorde van andere mensen dat 2 many djs (net als Rammstein en Chemical Brothers) te veel op de CD leek. En in het boekje stond.... "Live? Ben je gek... !00% protools!" ofzoiets.

Carl Cox vond ik wel leuk. Eindelijk na een paar dagen een 303 te horen. Dat vond ik wel lekker. Helaas was het geluidsnivo kut. Bij Chemical kei hard. Bij Carl echt zachtjes.

"Been caught stealing!!!!"

chemical brothers is weinig lives aan idd en rammstein ken eigenlijk niet stuk bij mij geweldige show ook en ja is wel live he geen pro tools die gasten ;p

Origineel geplaatst door mono-poly
chemical brothers is weinig lives aan idd en rammstein ken eigenlijk niet stuk bij mij geweldige show ook en ja is wel live he geen pro tools die gasten ;p

Hoe vaak heb jij CB live gezien? Kom niet aan mijn broertjes hé 8)

CB had wel veel spul bij... Of het aanstond weet ik niet, maar het zag er indrukwekkend uit.

Rammstein moet eens ophouden met dat stomme vuur(werk). Erg suf allemaal....

Air was een tikkie tam. Studioband.

Rammstein was wel lache maar de gimmick is er snel vanaf wanneer het alweer over sex gaat met dezelfde gitaarrif.

En dan weer dat bescheten Faithless.

Ben wel een tikkie kritisch mischien, maar heb ook wel aardig wat festivals afgelopen.

Verleden jaar was het aanbod beter, Tool, Placebo, QOTSA, Suzanne Vega, Manu Chao...............

Origineel geplaatst door nick nova
Hoe was Air?

Heb nog even Air mee kunnen pakken. Live spelen ze nog slomer dan op de plaat :z
Publiek was er niet minder enthousiast om.

Verassing van het festival was voor mij Cornelius! Leuke show van een stel wazige Japanners.:kimono:

Origineel geplaatst door The Q

Hoe vaak heb jij CB live gezien? Kom niet aan mijn broertjes hé 8)

ik geloof een stuk of 3 keer op lowlands de eerste keer was dus helemaal fake liepen er gewoon dat's te draaien en zwaaiden ze lekker met hun armen. neemt niet weg dat ik hun muziek wel ken respecteren

Back