Modwaev - Shock Waves

Transistor

Insomniac
Nog eentje om het jaar mee af te sluiten, het was een productieve :). Ik moet hier nog een tweak aan de mix doen, heb het idee dat de achterliggende breaks iets naar voren mogen in de tweede helft. Wat denken jullie, moet ik nog ergens anders op letten?

Oh nee man Transistor. Wow wat een stevige plaat zeg; ik heb hem met heel veel plezier beluisterd.
Als je'm ff downloadbaar maakt, zal ik hem draaien op Radio Bullet???

Gloomy

Oh nee man Transistor. Wow wat een stevige plaat zeg; ik heb hem met heel veel plezier beluisterd.
Als je'm ff downloadbaar maakt, zal ik hem draaien op Radio Bullet???

Gloomy
Thanks Gloomy, ook voor de comment op SC! Leuk, ik zal hem morgen vanaf de puter op d/l zetten.

Wat vet, die was mij nog niet bekend
België, 1984. Samen met Ostrogoth één van de grootsten hier, ik ga hem binnenkort als eerste draaien op Bullet :)

Ik vind het lekker.

Het doet mij een beetje denken aan de hardere electro stijlen zoals gemaakt door Combichrist of Suicide commando... maar dan net niet helemaal want je ritmes zijn daarvoor te een tikje lief en de stijling die ik noemde zijn log... grof... hard.

Het klinkt gewoon goed in je eigen stijl hoor!

Ik wil alleen maar zeggen dat je volgens mij ook een hele lekkere stamp-plaat in de genoemde stijlen kunnen neerzetten (als je dat leuk zou vinden).

Ik vind het lekker.

Het doet mij een beetje denken aan de hardere electro stijlen zoals gemaakt door Combichrist of Suicide commando... maar dan net niet helemaal want je ritmes zijn daarvoor te een tikje lief en de stijling die ik noemde zijn log... grof... hard.

Het klinkt gewoon goed in je eigen stijl hoor!

Ik wil alleen maar zeggen dat je volgens mij ook een hele lekkere stamp-plaat in de genoemde stijlen kunnen neerzetten (als je dat leuk zou vinden).
Dank je man, vroeger liet ik me best inspireren door die sub-genres. Misschien dat ik een dagje ouder wordt en minder nachten oversla de laatste jaren :). ‘Mod Basher’ bijvoorbeeld op mijn SC past een beetje in dat rijtje. Ik vind het zeker leuk ja, zal binnenkort weer eens proberen zo’n injectie industrie toe te passen.

Back