Lies are Dead: Ballad/Cinematic

Heel mooi, en kundig gemaakt.
De 'beat' klinkt voor mij als een 'placeholder' voor beter.

Veel dank Snitch!
Tja, ik twijfelde in eerse instantie of er uberhaupt een beat in moest, maar anders wordt ie wel erg saai.

Ik vind hem erg mooi. Compositie, mix, zang.
1 van mijn kleine meiden kwam langs en zei: "dit liedje is mooi kan je die straks nog een keer opzetten" :)

Goede zangeres ook.

Ik luisterde hem op de telefoon dus zonder bas maar het lijkt dat daar wat ruimte zit voor 1 lage cello.

Respect! Super gedaan

Ik vind hem erg mooi. Compositie, mix, zang.
1 van mijn kleine meiden kwam langs en zei: "dit liedje is mooi kan je die straks nog een keer opzetten" :)

Goede zangeres ook.

Ik luisterde hem op de telefoon dus zonder bas maar het lijkt dat daar wat ruimte zit voor 1 lage cello.

Respect! Super gedaan
Haha, wat schattig! En kinderen zijn gruwelijk eerlijk...

Ah, da's een van de twee tracks in je welkomstpost die ik erg mooi vond, die andere tracks vond ik ook lekker catchy maar die twee tracks zijn wat meer old skool zeg maar.
Prachtige compositie en erg mooie melodie, de zang vind ik erg goed en de background vocals bij de regel the lies are dead op 1.20 (whoo, whoo, whoo) zijn echt prachtig, het geeft een hele mooie ingetogen sfeer. :okdan:
De kick variëert mooi en goed laidback gemixt, past heel goed zo en de break bij 2.40 vind ik heel smaakvol met de spaarzame piano en de strijkers die erbij komen, heerlijk.
Gewoon een hele goede song in een prachtig arrangement en ik ben nu eenmaal een sucker voor een goede melodie wat je tegenwoordig wat minder tegenkomt nu veel dingen op de beat gecomponeerd zijn ipv dat de melodie wat meer leading is bij de wat meer traditionelere manier van songwriting.
Misschien veel woorden van mij om te beschrijven wat ik er van vind maar ik wordt enthousiast als ik zo'n track hoor.
Je bent net te laat trouwens anders had je mee kunnen doen met de contest.

Ah, da's een van de twee tracks in je welkomstpost die ik erg mooi vond, die andere tracks vond ik ook lekker catchy maar die twee tracks zijn wat meer old skool zeg maar.
Prachtige compositie en erg mooie melodie, de zang vind ik erg goed en de background vocals bij de regel the lies are dead op 1.20 (whoo, whoo, whoo) zijn echt prachtig, het geeft een hele mooie ingetogen sfeer. :okdan:
De kick variëert mooi en goed laidback gemixt, past heel goed zo en de break bij 2.40 vind ik heel smaakvol met de spaarzame piano en de strijkers die erbij komen, heerlijk.
Gewoon een hele goede song in een prachtig arrangement en ik ben nu eenmaal een sucker voor een goede melodie wat je tegenwoordig wat minder tegenkomt nu veel dingen op de beat gecomponeerd zijn ipv dat de melodie wat meer leading is bij de wat meer traditionelere manier van songwriting.
Misschien veel woorden van mij om te beschrijven wat ik er van vind maar ik wordt enthousiast als ik zo'n track hoor.
Je bent net te laat trouwens anders had je mee kunnen doen met de contest.
Jeetje, veel dank voor de vriendelijke woorden! Ik ben blij dat je het mooi vindt. En ik deel je mening wat betreft liedjes met een uitgesproken melodie, daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Het zal aan de leeftijd liggen, haha...

Wow,
Kippenvel.
Mooi pianospel, heerlijke stem inderdaad.
En muzikaal ook erg interessant!
Van mij mag de bas (sub) nog een tikkie harder bij het stuk met de beat. (maar ik ben van nature bas georiënteerd als bassist ;P )
Beat vind ik een goede aanvulling. Anders is het te vlak denk ik.
Darn. Wat lekker.

Hola Floris,

Ja hoor!!!!!! Wat een mooie track :okdan:

Ik ga het niet over verbeteringen hebben,je neemt het zoals het komt:halleluja
Ik zou zeggen ga zo door,en mijn zang kost niets:D

Groeten van Andreos:)

Wow,
Kippenvel.
Mooi pianospel, heerlijke stem inderdaad.
En muzikaal ook erg interessant!
Van mij mag de bas (sub) nog een tikkie harder bij het stuk met de beat. (maar ik ben van nature bas georiënteerd als bassist ;P )
Beat vind ik een goede aanvulling. Anders is het te vlak denk ik.
Darn. Wat lekker.
Heel veel dank! Ben blij dat jullie het een mooi liedje vinden.
Ik ben van oorsprong ook bassist haha. Maar te veel bas maakt het rommelig in het laag aangezien daar al veel gebeurd en er verder weinig hoog in zit.

Hallo allemaal!

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden:
Bekijk bijlage 3844039
Zoals ik al zei in jouw welkombericht: Volgens mij hoor ik hier in dit nummer jou :-)

Ik vind het een nummer dat Davina Michelle zou in haar repertoire zou opnemen.

Een goede remixer zou er ook een lekker uptempo-nummer van kunnen maken.

Mooi nummer :-)

Back