Lies are Dead: Ballad/Cinematic

Zoals ik al zei in jouw welkombericht: Volgens mij hoor ik hier in dit nummer jou :-)

Ik vind het een nummer dat Davina Michelle zou in haar repertoire zou opnemen.

Een goede remixer zou er ook een lekker uptempo-nummer van kunnen maken.

Mooi nummer :-)
"Ik vind het een nummer dat Davina Michelle zou in haar repertoire zou opnemen."
Haha, ja, dat zou geweldig zijn natuurlijk, maar geen idee hoe ik mijn liedjes zou moeten pitchen aan publishers.
Heel veel dank voor de complimenten!

"Ik vind het een nummer dat Davina Michelle zou in haar repertoire zou opnemen."
Haha, ja, dat zou geweldig zijn natuurlijk, maar geen idee hoe ik mijn liedjes zou moeten pitchen aan publishers.
Heel veel dank voor de complimenten!
Hola,
Kijk hier even op...

Groeten van Andreos

Wauw, erg nice hoor! Alles klopt wel in deze track, vocalen, arrangement, mix etc, dikke plaat!
Super bedankt man!
Hola,
Kijk hier even op...

Groeten van Andreos
Veel dank Andreos, maar ik ben al lid. Volgens mij zijn zij niet bezig met publishing, alleen auteursrecht. Of ik moet mij vergissen

nou, meestal kan ik wel uitleggen waar het ergens wat er onbreekt aan de sound maar ik denk dat ik teveel wodka cola op heb:D
Dat terzijde heel mooi gedaan!:okdan:
Ik post een ge-remasterde versie die ik waarschijnlijk iet wat tever heb gepushed ....zoals vaak het geval is :engel: ...de balans van het geheel kan beter:D...als je terug gaat naar de mix kun je het geheel wat beter laten klinken ...meer diepte...anyway...
Zie bijlage voor mijn versie...zoals ik eerder zei,,,,tis een mooi nummer maar als je de mix door een prof laat doen of zelf opnieuw aanpakt denk ik dat je van mooi naar geweldig kunt gaan8)
:doei:

Attachments

• remaster 2.mp3
    8,9 MB
nou, meestal kan ik wel uitleggen waar het ergens wat er onbreekt aan de sound maar ik denk dat ik teveel wodka cola op heb:D
Dat terzijde heel mooi gedaan!:okdan:
Ik post een ge-remasterde versie die ik waarschijnlijk iet wat tever heb gepushed ....zoals vaak het geval is :engel: ...de balans van het geheel kan beter:D...als je terug gaat naar de mix kun je het geheel wat beter laten klinken ...meer diepte...anyway...
Zie bijlage voor mijn versie...zoals ik eerder zei,,,,tis een mooi nummer maar als je de mix door een prof laat doen of zelf opnieuw aanpakt denk ik dat je van mooi naar geweldig kunt gaan8)
:doei:
Oei ja, deze is wel erg plat nu, mooie radio 10 finalizer haha
Klopt, de mix kan beter, maar voor mij als demo goed genoeg. Het liefst wil ik mijn liedjes pitchen aan artiesten en dat het dan fatsoenlijk gemixt wordt door een prof.
Maar evengoed bedankt, je hebt er duidelijk de oren voor

Back