Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat kan de elite hier nou weer aan doen. Valse framing. En ze hebben het al zo moeilijk. Zo is de elitehaver ook al verdwenen uit het noten- en gedroogde zuidvruchtenschap, waarom toch?onacceptabel...en een reden des te meer waarom amazon/bol/coolblue het wel redden. Maar dat snappen die elitaire types niet. Genoeg van die prutsers meegemaakt. Het voordeel is altijd voor de winkel en het nadeel altijd voor de klant. IPV andersom, dan hou je het wat langer vol.
Het is geen incident, ik had vorig jaar vergelijkbare ervaringen, zoals eerder in deze draad verhaald. Bottom line is als ze het hebben liggen kan het heel snel gaan, zo niet dan is het maar afwachten en de communicatie lijkt onderhevig aan dagkoersen. Maar je betaalt meestal fors minder dus moet je afwegen of het de “gok” waard is.ik heb mn Erica pico 3 en Soma pulser 23 wel gecancelled ivm rare communicatie maar tis wellicht ook een rare tijd nu.
Ze hadden het over een community op te willen bouwen ipv een soort bax worden.
ja zeg dan gewoon dat je via via importeer en dat het wat langer duurt. Tonecontrol is vaak 1 of 2 dagen langer dan 24u leveren. Geen probleem, kocht er graag.Volgens mij doen ze dat gewoon express.
Ik had precies hetzelfde bij Volt. Een of ander smoes dat er problemen met het verzendbedrijf was en zo duurde mijn bestelling 10 dagen ipc van de 3 zoals aangegeven.
Het boeit mij niet heel veel maar prefereer 'eerlijkheid'
Gewoon een dropshipperwarehouse is blijkbaar omdat hun winkel te klein is
oef zou willen dat ik hier gekeken had, had allen op trustedshops gekeken waar ze wel positief uitkomenGewoon een dropshipper
BUYER BEWARE
En dan kijk je ff op TP en ga je gillen
![]()
Voltmusicstore is rated "Average" with 3.4 / 5 on Trustpilot
Do you agree with Voltmusicstore's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 29 customers have already said.www.trustpilot.com
Die zijn goud waard.Ze accepteren zelfs Zeeuwse Dubloenen.