Iemand ervaring met Volt Music Store Rotterdam?

ik heb mn Erica pico 3 en Soma pulser 23 wel gecancelled ivm rare communicatie maar tis wellicht ook een rare tijd nu.
Ze hadden het over een community op te willen bouwen ipv een soort bax worden.

onacceptabel...en een reden des te meer waarom amazon/bol/coolblue het wel redden. Maar dat snappen die elitaire types niet. Genoeg van die prutsers meegemaakt. Het voordeel is altijd voor de winkel en het nadeel altijd voor de klant. IPV andersom, dan hou je het wat langer vol.
Wat kan de elite hier nou weer aan doen. Valse framing. En ze hebben het al zo moeilijk. Zo is de elitehaver ook al verdwenen uit het noten- en gedroogde zuidvruchtenschap, waarom toch?

Het zal ook gewoon een ondernemer zijn die zijn best doet.
Bij dit soort kleine winkels die ook online actief zijn is de logistiek en
communicatie vaak waar het aan schort terwijl dat nu juist zo belangrijk is.
Bij de grote online shops hebben ze vaak een heel team daarvoor maar bij
de kleine winkels niet.
Hebben ze bij Volt wel dingen op voorraad of moet alles besteld worden?

ik heb mn Erica pico 3 en Soma pulser 23 wel gecancelled ivm rare communicatie maar tis wellicht ook een rare tijd nu.
Ze hadden het over een community op te willen bouwen ipv een soort bax worden.
Het is geen incident, ik had vorig jaar vergelijkbare ervaringen, zoals eerder in deze draad verhaald. Bottom line is als ze het hebben liggen kan het heel snel gaan, zo niet dan is het maar afwachten en de communicatie lijkt onderhevig aan dagkoersen. Maar je betaalt meestal fors minder dus moet je afwegen of het de “gok” waard is.

Ik denk dat ze het heel vaak NIET in HUN stock hebben en ze bestellen dan als ze dat al doen ‘vandaag’ of ‘niet vandaag’ en dan moet jij wachten op hun ontvangst en dan weer op hun verzend. Maar dat communiceren ze niet openlijk, zelfs niet als ik er achter vroeg. Als de lagere prijs je 14 dagen onduidelijkheid waard is, go for it

Volgens mij doen ze dat gewoon express.
Ik had precies hetzelfde bij Volt. Een of ander smoes dat er problemen met het verzendbedrijf was en zo duurde mijn bestelling 10 dagen ipc van de 3 zoals aangegeven.
Het boeit mij niet heel veel maar prefereer 'eerlijkheid'
ja zeg dan gewoon dat je via via importeer en dat het wat langer duurt. Tonecontrol is vaak 1 of 2 dagen langer dan 24u leveren. Geen probleem, kocht er graag.

Laatst gewijzigd:
ja dat is precies wat ik dacht.
ze zijn oneerlijk en snijden uiteindelijk zichzelf in de vingers.

Ja hoor es, ik had laatst ook dat mjn sinaasappels van AH na twee dagen beschimmeld waren. Ondanks de 4,5 sterren voor mijn lokale grutter.

Ik denk dat de conclusie mbt Volt is: als je goedkoop wil moet je geduld hebben en stalen zenuwen. Als je iets goedkoop bij Thomann wil hebben moet je ook veel geduld hebben, of niet zo geïnteresseerd zijn, uitendelijk.

Bij Appie krijg je zonder vragen je geld terug.

Waar het om gaat is dat deze lui de boel belazeren.
Ze hebben het op voorraad: NOT
Levertijd 3 a 5 dagen: NOT

Alles is gewoon dropshipping en wat mij betreft mag dat ook in de Wet afstandsverkopen worden verboden.

update: inmiddels contact gehad en geld terug dat ging allemaal heel netjes zonder enig probleem gelukkig

dat "op voorraad" blijft echter wel een ding, ze vroegen ook of ik de bestelling nog door wou laten gaan dat het de 14e binnen zou komen bijna een maand later dus (minus 3 dagen)

conclusie: als je hier ooit iets wil bestellen moet je 100% eerst bellen om te vragen of het ook echt op voorraad is

Back