• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Poly 61

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
Na een jaartje of 10 wil ik van mijn korg poly 61 af, want gebruik 'em te weinig (ik speel eigenlijk niet zo goed als ik zou willen) en hij moet zo langzaam aan ook wel eens een keertje schoongemaakt (heb ik zelf geen zin in / tijd voor).

Optisch ziet ' ie er zeer goed uit (incl pookje en slechts een enkel krasje op een hoek). Technisch dient 'ie dus wel een keertje intern schoongemaakt te worden (aantal toetsen haperen).

Ik vond hem zelf altijd wel lekker klinken. Blijft bijvoorbeeld beter overeind in een mix dan mijn kawai k4.

Is te ruil voor een leuk speleding a la korg electribe ea1, yamaha an200 of heel misschien zelfs een mc303 (maar die ken ik niet zo) of gewoon te koop. Richtprijs 140 euro.

Af te halen in Amersfoort.

Attachments

• korg_poly61_s.jpg
    korg_poly61_s.jpg
    30,4 KB · Bekeken: 55
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back