Waiting for someone

Wat leuk deze

Begint stil en dan iets wat ik totaal niet verwachtte :okdan: En wordt dan leuker en leuker en zat ik met het hoofdje op en neer te gaan met een smile op het gezicht.

Ik verwachtte wel nog iets dat losbarstte maar dat is mijn techno head.

Ja, leuk! :) Dacht aan het begin dat het heel ambient en zen verder zou verder gaan, maar er is een ontwikkeling die verder gaat.

Wat leuk deze

Begint stil en dan iets wat ik totaal niet verwachtte :okdan: En wordt dan leuker en leuker en zat ik met het hoofdje op en neer te gaan met een smile op het gezicht.

Ik verwachtte wel nog iets dat losbarstte maar dat is mijn techno head.

+1

Lekker bezig man!

Nog eens geluisterd deze keer op studio koptelefoon.

Ik vind hem lekker, echt lekker :D

heb een minuut geleden weer een track gepost maar dit keer lekker swingend dus heel wat anders
Dan gaan we die ook eens checken he

Ben er ondertussen nog eens naar het luisteren and it makes me groove :okdan:
Leuk, da's precies de bedoeling, hoop dat je geen hoofdpijn krijgt van de blazers en het orgel. :D
Over de blazers nog even; ik heb ze met soft sustain ingespeeld want ik kon ook voor normale sustain kiezen maar dan had het nog steviger geweest.

Ik vind 'm wat minder. Wel mooie geluiden in het begin. Ik ben niet zo kapot van die doorlopende drone, de drums en dat saaie pingeltje. Het is qua tempo loom zonder dat het echt ontspannend is. De timing is ook niet helemaal je-van-het.

Ik vind 'm wat minder. Wel mooie geluiden in het begin. Ik ben niet zo kapot van die doorlopende drone, de drums en dat saaie pingeltje. Het is qua tempo loom zonder dat het echt ontspannend is. De timing is ook niet helemaal je-van-het.
Als al die dingen je niet zo bevallen dan kan je de track ook niet leuk vinden maar toch bedankt voor het luisteren en je reactie.

Back