Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dacht aan het begin dat het heel ambient en zen verder zou verder gaan, maar er is een ontwikkeling die verder gaat.Thanks for listening en je reactie!Ja, leuk!Dacht aan het begin dat het heel ambient en zen verder zou verder gaan, maar er is een ontwikkeling die verder gaat.
Dank je Peter!Kabbelt lekker door.
Ja klopt, fijn dat je 'm waardeert, heb een minuut geleden weer een track gepost maar dit keer lekker swingend dus heel wat anders.maar waarschijnlijk komen ze uit de Addictive Drums, i guess...
Wat leuk deze
Begint stil en dan iets wat ik totaal niet verwachtteEn wordt dan leuker en leuker en zat ik met het hoofdje op en neer te gaan met een smile op het gezicht.
Ik verwachtte wel nog iets dat losbarstte maar dat is mijn techno head.
Dank je @stoter !Lekker bezig man!

Dan gaan we die ook eens checken heheb een minuut geleden weer een track gepost maar dit keer lekker swingend dus heel wat anders
Tof!Nog eens geluisterd deze keer op studio koptelefoon.
Ik vind hem lekker, echt lekker![]()
Leuk, deze is echt wat anders dus schrik niet.Dan gaan we die ook eens checken he

Ben er ondertussen nog eens naar het luisteren and it makes me grooveLeuk, deze is echt wat anders dus schrik niet
Leuk, da's precies de bedoeling, hoop dat je geen hoofdpijn krijgt van de blazers en het orgel.Ben er ondertussen nog eens naar het luisteren and it makes me groove![]()
Fijn, dank je wel!Mooie track KR. Lekker relaxed. Heb genoten.![]()
Als al die dingen je niet zo bevallen dan kan je de track ook niet leuk vinden maar toch bedankt voor het luisteren en je reactie.Ik vind 'm wat minder. Wel mooie geluiden in het begin. Ik ben niet zo kapot van die doorlopende drone, de drums en dat saaie pingeltje. Het is qua tempo loom zonder dat het echt ontspannend is. De timing is ook niet helemaal je-van-het.