Arranger tracks daily - The King of the Sofa

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Ik heb besloten naast men geproducete tracks ook mijn arranger keyboard tracks beschikbaar te maken. Dit onder een ander Soundcloud account met de naam The King of the Sofa.
Ik vind degene die ik gemaakt heb toch nog leuk en wil daar toch nog ook iets mee doen.
Vanaf heden zal ik proberen 2-3 akkoordenprogressies per dag te uploaden naast de wekelijkse geproducete track.

Ik ben op men website Jimmy Eyckmans Music Room begonnen aan een afdeling waar de arranger keyboards akkoorden progressies in staan. Gestart ben ik met de Roland E600 sinds ik al akkoorden progressies heb gemaakt met alle stijlen die me interesseren van dat keyboard.

Ik zal dagelijks hier twee tot drie tracks delen. Ben er nog niet echt uit over de hoeveelheid.

Ik heb besloten dagelijks 1 track te delen. Ik wilde dit eerst niet doen omdat er 250-300 stijlen op een keyboard staan en de meeste gebruik ik daarvan. Het kan dan bijna een jaar duren vooraleer een keyboard rond is.
Ik moet dan wel als alle liedjes die af zijn online staan, dagelijks maar 1 nummer maken bij wijze van spreken en anders 2-3.
Dat gaat niet goed komen omdat ik ook pauze momenten heb waarop ik een paar dagen niets creƫer.
Daarom ga ik beter maar 1 nummer per dag zetten. Ik kom dan letterlijk nog jaren toe met de keyboards dat ik al heb.

Akkoorden progressie van vandaag is een country stijl geworden. Vond het nog wel een leuk deuntje.
Gemaakt met de Roland E600

Ik heb besloten om de vijf voorgaande nummers samen te brengen in een album genaamd 'Beyond Keyboards'.

Het is nu tijd voor een nieuw album met vijf nummers, waarvoor ik de Casio CT-X 5000 heb gebruikt.

De eerste akkoordenprogressie is al bekend onder u allen: Rays of Sunlight

Back