Onmogelijke verpakking bij Jumbo

ProgHead

Gepokt en gemazeld
Ben ik nu de enige die de grootste moeite heeft met het openen van de nieuwe verpakking van de vleeswaren bij Jumbo? De verpakking heet hersluitbaar te zijn, maar als het me al lukt het open te krijgen scheur ik de zaak in stukken en kun je de hersluitbaarheid wel vergeten.

Ik ben al op scharrelvlees overgestapt. Vegetarisch is me een brug te ver, want gaat ten koste van mijn vitaliteit.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Ik ben al op scharrelvlees overgestapt. Vegetarisch is me een brug te ver, want gaat ten koste van mijn vitaliteit.
Dat zegt wel iets over je flexibiliteit. Overigens ben ik ook maar een willoze slappe carnivoor die wel beter weet.

Koopt hier niemand vleeswaren bij de Jumbo? Ik wil enkel weten hoe je die nieuwe verpakking open maakt. Op internet kon ik verder niets vinden. Dus kennelijk is er wel een simpele manier om het te doen? Er staan ook pijlen op de verpakking welke kant je uit moet trekken, maar mij lukt het niet...

Euh die van de Albert Heijn trek je rechtsonder bij het lipje open en is daarna meestal weer redelijk dicht te plakken. Neem aan dat die van de Jumbo niet heel anders zal zijn?

Euh die van de Albert Heijn trek je rechtsonder bij het lipje open en is daarna meestal weer redelijk dicht te plakken. Neem aan dat die van de Jumbo niet heel anders zal zijn?
1920_biologischevleeswaren.png

Ieder vlees wordt scharrelvlees als je het maar lang genoeg laat liggen.

Even out of the box: een schaar?

Daar draait het meestal wel op uit. Of even een knipje als begin, maar dan nog scheurt de verpakking vaak in een verkeerde richting open.

Back