Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga je gang!Ik wil hier wel eens over 'zingen' door wat effect, eens kijken hoe pijnlijk dat is.
Alleen Keith blijkt een echte bluesman!Ik was aan het wachten tot Mick ging inzetten met z’n stem…![]()
De gitaar en de basgitaar heb ik door Guitar Rig gehaald wat zo digitaal is als het maar kan. Edoch heb ik verder geen synths. Ik ben hier sinds 2003 al een vreemde eend in de bijt wat dat betreft.Ik sluit me aan bij bovenstaande commentaren. Maar, ook mis ik een synth/digitale soundmodyle !? Of, is er ergens een digitale sound die ik mis?
OK, in die zin begrijp ik de "vreemde eend" welAlleen Keith blijkt een echte bluesman!
De gitaar en de basgitaar heb ik door Guitar Rig gehaald wat zo digitaal is als het maar kan. Edoch heb ik verder geen synths. Ik ben hier sinds 2003 al een vreemde eend in de bijt wat dat betreft.

Het gaat me om "synthforum"Een synth zou ook slecht passen in het nummer van de OP. Het heeft nu een elementaire rauwheid die je gemakkelijk bederft met een teveel aan modern instrumentarium.

Het proberen waard.Eens. Een goeie Hammond uit een Synth zou wellicht wel kunnen.
Ga je gang.Het proberen waard.